Lollypop! sa for siden:
Finner liksom ikke noe å ha på de.
Rømme? Og hva da?
Lollypop! sa for siden:
Finner liksom ikke noe å ha på de.
Rømme? Og hva da?
leeide sa for siden:
Jeg bruker Heistad lavkalori syltetøy. Bringebær og jordbær. Også finnes d en appelsinmarmelade også.
Lollypop! sa for siden:
Hvor mye karbo er det i det da?
Og hvor får du kjøpt det?
leeide sa for siden:
Har bare appelsinmarmeladen i hus akkurat nå, og den inneholder 5 g pr 100 g.
Nå bor jeg i nord-norge og der har vi eurospar som har et ganske bra utvalg. Men Meny kanskje sørpå? Obs! her i byen har også et godt utvalg av Heistads varer.
Gerd sa for siden:
Viss det er frokostpannekakene du mener, så bruker jeg samme pålegg der som på brødskiva. Veldig gode med smøreost på :)
nalana sa for siden:
Mine favoritter er sukkerfritt blåbærsyltetøy eller smør og splenda.:)
Photobscura sa for siden:
Dersom du vil unngå å bruke unødig søtstoff så vil jeg anebale å lage pannekaka uten søtning i, ha i noen gode skiver brie og strø på litt salt og oregano mens den fortsatt er varm og spise den når den har lunka litt. Ny-de-lig!
kristweh sa for siden:
pannekaker?oppskiftene på de?
Huldr sa for siden:
Åh, det hørtes godt ut ...Det er veldig godt med smelta gulost/hvitost på pannekaker også. Ta på osten etter at du har snudd pannekaka og la osten smelte før du tar den ut av panna. Spis mens den er varm. Nammis!
Det er også godt å legge i skinkestrimler og evt sopp sammen med osten ... og oregano passer bra til. Blir litt pizzaaktig ;).
Trolljenta sa for siden:
Jeg har rømme og rørte bær med stevia
geysirland sa for siden:
Jeg pleier å få 3 pannekaker av den røren i en liten panne så når første pannekake er ferdig legger jeg gulost på den. Legger så neste pannekake oppå den første så smelter osten...legger nytt lag med ost oppå neste..og så den siste pannekaken på toppen med ost på. Det er kjempegodt.:D
Photobscura sa for siden:
Woi! Lavkarbo-bløtkake:p
Lollypop! sa for siden:
Jeg har litt problemer med det vanlige pålegget mitt på den.
Jeg er ikke så innmari imponert over pannekaka da.
Jeg syns den smaker mest som en søt omelett.
Lager den vanligvis helt uten søtstoff ja, men den er så omelettete.
Da passer ikke pålegget liksom.
Bare med søte ting, men jeg vil unngå splenda og bær.
Spiser jeg det så blir det liksom så lite karber igjen til grønnsaker at jeg ikke blir mett resten av dagen.
Nei jeg tror jeg skal finn emeg et bedre alternativ.
Nå for tida blir det en del brødskiver med hvitost og paprika på.
Godt det. Eller de bollerundstykkene som jeg har gjordt litt grovere. Det funker som en slags "pizzabunn". De flyter jo sånn utover.
Jeg finner nok ut av det. :-)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.