< Tilbake til oversikten

Kompenserer BaconGull for vanlig bacon?

Tette80 sa for siden:

Begynner å bli litt lei bacon, så lurte på om bacongullet gjør samme nytta?

Smula sa for siden:

Øh... blondina her forstår ikke problemstillingen.
Hvorfor må du kompensere bacon....?
Tenker du speileegg og bacongull? Det høres jo.... interessant ut.

Iset sa for siden:

Hvis du er lei av bacon, ikke spis bacon. Bacon er ikke det sunneste du kan spise uansett pga. nitritter og greier. Det finnes da MYYYE annet du kan spise. :D

Summer sa for siden:

Lag en omelett med skinke istedet. :)

kristweh sa for siden:

tar nå heller bacon gull som snacks til kvelden hvis jeg har lyst på litt "kos"....hvis du er lei av bacon...prøv med spekepølse(westfaler tror jeg den heter) kan stekes på pannen den også....mmmm.... godt....:rolleyes:

Iset sa for siden:

Vanlig skinke kan også stekes i pannen. Jeg er svært kresen på skinke, jeg takler ikke det der hvite senete fettet som er på mange av dem. Skal jeg ha skinke som pålegg o.l, må jeg sjekke hver eneste pakke for å finne REN skinke uten hvitt fett på. :lol:
Men når jeg steker den i pannen smelter fettet ut og det blir kjempesnadder. Som Kristweh over her sier kan spekepølser og spekeskinke også stekes, det er knallgodt.

KrissiFontaine sa for siden:

Jeg bruker mye av den rå, oppstrimlete kyllingen som nå er kommet i butikken. Steker den først og krydrer, hiver i to egg og "scrambler" alt sammen. Har av og til litt ost på toppen som smeltes.
Veldig godt! :)

Torkil sa for siden:

Bacon er jo laget av buken på svinet, bacongull av frityrestekt grisebetrekk. Det er to, noe forskjellige produkter.
Blir man lei bacon og egg til frokost, kan eggerøre med varmrøkt pepperlaks med rocculasalat være et godt, fett og sunt alternativ. :D

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.