cilemora sa for siden:
kan eg bruke litt funsaft i noe av vannet eg må ha i meg
iløpe av dagen?? har problema med å få i meg 2-3liter,
men syns det e lettere om det e litt smak på det, treng
ikke være mye...
cilemora sa for siden:
kan eg bruke litt funsaft i noe av vannet eg må ha i meg
iløpe av dagen?? har problema med å få i meg 2-3liter,
men syns det e lettere om det e litt smak på det, treng
ikke være mye...
Viclin sa for siden:
Fun Saft har karbohydrater.
ELLINOR sa for siden:
Ja men ikke så mye. Men drikker du masse blir det jo en del. De fleste har 0.2 karber ferdig drikk, men har du bare halparten av det blir det jo ikke mer en 1 karb på 1 liter drikke. Men prøv og drikk mest mulig vann. Du kan jo også ha litt sitrondråper i vannet
Lollypop! sa for siden:
Det fins en ful light eller to som ikke har karber. Eller mindre enn o.1 g står det på flaska. Hunsker ikke helt hvilken smak det var.
Og bruker du da bare halve dosen så er det jo ikke snakk om mange karbene da...
Valeriana sa for siden:
Jeg har to typer Fun Light i skapet. Den ene, Wild Berries har 0,2g karbo pr. dl ferdig blandet drikk. Den andre, Discovery, har 0,1g. Dette er så lite at det i praksis er ingenting. Du må drikke mye Fun Light får at det skal ha noe å si i karbo-regnskapet.
Det er mulig at den med appelsinsmak har noe mer karbohydrater, tror den inneholder litt naturlig råsaft, men uansett er det ikke så mye det er snakk om.
Lollypop! sa for siden:
Jeg lurer på om kanskje peach passion er helt karbofri?
Er ikke helt sikker. Uansett så er det veeeldig lite i alle.
Jeg drikker det med god samvittighet...
Riktignok ikke mange liter per dag da. Ca 0,5-1 liter kanskje?
Viclin sa for siden:
Men drikker man en liter pr dag, så er det 1-2 g kh bare i saft.
SIS sa for siden:
drikk safta di mener nå jeg, hvis det hjelper deg til å drikke mer. det er jo ikke snakk om mengder av karber akkurat.... du merker jo fort om vekta stopper opp av det!
Smula sa for siden:
Enig med siste taler her.
Jeg klarer heller ikke 2-3 liter væsker per dag i kun rent vann, så det blir litt saft her i gården også. Stagnerer vekta di, får du heller kutte ut safta og se om det hjelper da.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.