< Tilbake til oversikten

Vil høre mer om dere!

kristweh sa for siden:

hei og hopp alle sammen... har akkurat kommet meg inn på sidene og virker som en super side!!!!!:D

har begynt på ketolyse kuren.litt morro at torkil jobber i arendal siden jeg er derfra.så dvd filmen
ble anbefalt denne kuren av svigermor...(hun har ikke prøvd den selv men kjenner noen som har gjordt det..)mandag(27/8) og føler den fungere greit..min mann startet også da ,men sluttet 3 dager etter siden han hadde kraftig diare og veldig vondt i magen. :confused:

er veldig interresert i å høre mer om dere.

Hvor lenge dere har gått på kuren...
Virker den? Hvor mange kilo ned?
:p
håper å høre fra dere.....

Lollypop! sa for siden:

Hei.
Jeg heter Ellie og er 24 år. Er gift med en herlig mann, og sammen har vi en nydelig datter på 8 mnd.
Jeg har akkurat startet på ketolyse.
Det passer vist ikke så bra for meg siden jeg bare skal ned 6-9 kilo, men det hadde ikke kroppen min høre så jeg har gått ned 3,5 kilo på 3 uker.
Vil ned 3-6 kilo til nå.

Georgine sa for siden:

Kuren virker!

Jeg gikk ned 20 kg fra våren til sommeren i fjor og har holdt meg siden. Lever selvfølgelig lavkarbo enda siden man aldri kan gå tilbake og spise den maten man gjorde før.. det var jo den som gjorde meg overvektig :D

Velkommen hit og lykke til :blomster:

Tittentei sa for siden:

Hei på deg, kuren virker:)

De to første uken gjorde jeg en del feil, men så fikk jeg hjelp og råd herfra. Så min kur startet ordentlig mandag 20 august og fra da av har jeg gått ned 5 kg og inn noen cm her og der:) Lykke til:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.