Nå skal jeg liksom begynne å tilvennes litt mer karbohydrater. Hvordan i pokker går jeg frem? Skal jeg helt plutselig bytte ut seterrømme med lettrømme f.eks, eller hva?
Og hva med grove knekkebrød og sånn, kan jeg prøve meg på det allerede nå? ( kanskje ikke akkurat nå som tanna mi verker litt da. :lol: )
Du skal gå gradvis frem . Og når man tilfører mer karber, må man senke fettinntaket. Har ikke boka her, men står nok der. Vet at Torkil skrev som eks: Der du før spiste 2 kjøttkaker og 3 poteter, kan du nå ta 1 potet og 3 kjøttkaker... (Viss ikke jeg husker riv ruskende gæli...:rolleyes: )
Kanskje jeg bare rett og slett må prøve meg fram. Make my own way, rett og slett.
Har fremdeles noen små kilo jeg skulle vært kvitt, men jeg har så sinnsykt lyst til å begynne å trene MASSE nå, og det gidder jeg ikke på ren fettforbrenning. Noe så tuuungt! :p
Dessuten vil jeg sikkert fortsette og gå ned, siden jeg spiser lavkarbo. Ikke sant?
øk 5-10 karbohydrater hver 14 dag (det sto det i bokji) så tror jeg du skal være sikker på å ikke gå noe særlig opp, og kanskje ned litt selv om :D Er også litt spent på hvordan jeg skal gå fram når jeg kommer dithen, høres ut som om det er lettere sagt enn gjort for begynner nesten å bli litt redd karbohydrater :p
Jeg har lest boken, men følte ikke at jeg fikk noen klar oppskrift for hvordan jeg skulle gjøre det. Jeg må visst ha det inn med teskje. :o Er redd for å gjøre noe galt.
Me too... Føler jeg får mer igjen av å lese her på dette forumet enn boka (selv om den er grei å ha) Den har gitt meg noen svar, men men kan lissom ikke "prate" med boka. Liker å kunne høre og dele med andre og gi tilbakemeldinger (og få tilbakemeldinger)
Når det gjelder hvordan man gradvis skal øke har jeg lært mer om her inne. At man skal gli forsiktig over i mat ala fedon, og det er jo greit, tror man bare må prøve og feile til man tilslutt finner ut hvor mye man tåler eller ikke. Dette var sikkert gammelt nytt:p men da har jeg i vert fall fått sagt mitt.....
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.