< Tilbake til oversikten

Snart i mål!

MorStine sa for siden:

Ny fredag, ny veiedag, og det hadde jammen løsna, tiltross for mensen og greier! En kg ned og dag har jeg bare 5 kg igjen til målet er nådd!

Må takke ALLE, nye som gamle for atll støtte, råd og vink jeg har fått underveis!

:klem:

Tittentei sa for siden:

Gratulerer så masse:) Jeg er så og si helt nye her og blir veldig motivert av dere som har vært her en stund og klarer målet deres:) Når begynte du på kuren? Ha en fin dag:)

LilleRosin sa for siden:

Så flott! Gratulerer så masse til deg! :klem:

Gerd sa for siden:

Gratulerer så masse MorStine.:D
[color=darkgreen][/color]
Du har virkelig vært flink :klem:

Mjaa74 sa for siden:

Gratulerer så masse!!!!:blomster:

Bee sa for siden:

Gratulerer så mye!!! Er snart i mål jeg også. Bare 3-4 kilo igjen. Men tenker å begynne allerede nå å tilpasse meg til kosthold som inneholder litt mer karbohydrater.

Viclin sa for siden:

Gratulerer så masse! Gleder meg til jeg kan legge inn en sånn tråd. :)

Tussa sa for siden:

Gratulerer med super innsats! :blomster:

Hva med før- og etterbilder? :D

Lindabtn sa for siden:

jeg vil også gratulere så mye med flott vekttap :klem:
Har selv gått ned fra 81 til 73, men ser faktisk at det trengs å ta av litt til, selv om målet var 10 kg.
Så Morstine, du må fortsette med oppdateringer på hvordan det går med vedlikeholdet, det er jeg veldig interessert i å høre mer om siden jeg selv er der snart :D
Lykke til videre!!!

MorStine sa for siden:

Tuuuusen takk alle sammen! Dette er en sååå superku! I dag skal jeg prøve en bit mørk sjokkis, og har kjøpt bacongull i stede for baconsvor (er såååå lei av det)

Jeg begynte å snuse på kuren 22. mai, prøvde meg fram uten boka mens jeg ventet, og startet for fullt 28. mai!

Georgine sa for siden:

Gratulerer så mye :heia: :heia:

Det må være utrolig godt å se resultatet etter den flotte jobben du har gjort!

MorStine sa for siden:

Tuuusen takk:klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.