< Tilbake til oversikten

Endelig et lite smil fra meg!

Babalotta sa for siden:

Mål 01.08.07:
Mage, ved navel: 113
Mage 3 cm over navel: 113
Hofte, hoftekam, over heng: 120
Rumpe, midt på, under heng: 116
Høyre lår, 10 fra skritt: 72
Høyre overarm, vannrett ved armhulen: 39
Hals v/adamseple: 36

Mål 30.08.07
Mage ved navel: 112
Mage, 3 cm over navel: 108
Hoftekam, over heng: 117
Rumpe, midt på under heng: 113
Høyre lår, 10 cm fra skritt: 69,5
Høyre overarm, vannrett fra armhulen:39
Hals ved adamseple: 36

"Heng" er den lefsa som ligger over KS-arret. Og alle mål er i cm.

Tatt av 5 kg på 2 mnd nå, ikke merket det hitill på klær (bruker jo bare stretch da:rolleyes: ), går saktere en jeg hadde trodd, men det GÅR!!! :D :D

Ciss sa for siden:

Så bra, GRATULERER!!:blomster:
Ser det går saktest for deg å krympe centimetre rundt magen. Det sliter jeg også med, og det ergrer meg grønn, for det er i alle fall der jeg har mest å ta av...

Babalotta sa for siden:

Hehe, jeg å! Og jeg VIL IKKE miste rumpa mi!
Men jeg tar til takke med hver en cm som stikker jeg. Fikk en slik fancy DVD fra iForm med mageøvelser, lurte litt på å ta den i bruk. Kanskje det får litt fart på magen, altså mengde mage. ;)

sjokoman sa for siden:

Hei
godt å høre at andre sliter med magen
jeg har også tatt av minst rundt livet + jeg har hengebuk.. den er dog blitt mindre fettfull(altså enda løsere:rolleyes: bare skinnfilla,hi hi)
jeg har ikke målt meg da
merker det godt på klærne og så har folk begynt å kommentere vekt tapet mitt nå Og det er jo stas..:D
stå på videre

Georgine sa for siden:

Så flott!!!

Gratulerer med minus i centimeter og antall kilo :heia: :heia:

tullann sa for siden:

supert!!!

Tussi jenta sa for siden:

Gratulerer så mye!!

Gøy og se når det går nedover i cm og. Har stor mage jeg og. Eller liv målet er ikke så ille, men mage målet nede er verre da jeg har den hengemagen med masse fett i.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.