Tette80 sa for siden:
Var på helsekosten og butikken - men ingen av dem hadde. Er det mest sannsynlig å finne det på helsekostn eller? Vil så gjerne prøve meg på bollerundstykkene og focaccia :)
Tette80 sa for siden:
Var på helsekosten og butikken - men ingen av dem hadde. Er det mest sannsynlig å finne det på helsekostn eller? Vil så gjerne prøve meg på bollerundstykkene og focaccia :)
Lemen sa for siden:
Du kan prøve å bestille fra [url]www.kinsarvik.no[/url] :)
Jeg har forresten fått SunKost til å ta inn til meg, selv om de ikke hadde det i butikken fra før av.
Distrea sa for siden:
Tror ikke du får det i vanlig butikk, men som sagt kan helsekosten ta inn hvis de ikke har fra før. Jeg kjøper fler i slengen, for ganske ofte de har vært tomme her hvor jeg bor.
wander sa for siden:
Jeg var på Gulskogen Senteret og der hadde de faktisk to eller flere stående i hylla der... ble litt overrasket, jeg...
Distrea sa for siden:
sikkert for at jeg masa så mye i sommer :p Fikk tilslutt kjøpt i Larvik jeg.
wander sa for siden:
Hehe... du brøytet vei du da... hun i butikken hadde ikke noe problem med hva jeg skulle ha heller...
Distrea sa for siden:
Merker godt det blir fler og fler av oss "lavkarboer" ... kunnskapen blir bedre og bedre syns jeg. Godt er det... for jeg har hørt mye rart rundt om kring ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.