< Tilbake til oversikten

Bare lurer litt??

Linge sa for siden:

Jeg er helt ny i lav karbo dietten. Igrunn det jeg lurte på er hva man kan spise?? Vet at man kan spise proteinrik mat,moderat med enumettet fett,kan spise becan,fløte,alt så mye fett. Kutte ut melk,pasta,brød,og kornvarer... Men vil vite mere, er det noen som har en grei liste eller en link til en side der det står?

Sorry vis jeg kom med litt spørsmål :o

Gerd sa for siden:

Det kommer an på hvilke filosofi du er ute etter. På fremsiden her på forumet står det oversikt over de forskjellige filosofier. :)

Linge sa for siden:

Har tenkt å prøve Dr. Lindbergs dietten,lav karbo dietten. Har prøvd mye annet men det har ikke funket. Prøvd shake dietter og "sykehus dietten".

Trenger bare litt hjelp å komme i gang og hva jeg skal ha på handle lista mi i morgen :)

Gerd sa for siden:

Her er en link til lindbergsidene her på forumet. forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=29

Kjenner ikke til den selv. Jeg går på ketolysekuren :)

Linge sa for siden:

Hvordan funker den da? Har bare hørt av en venninne at Dr Lindberg dietten funket veldig. Men det kan jo variere veldig fra person til person...

Gerd sa for siden:

På meg har ketolysekuren vært helt topp :D Du kan lese om den her: www.ketolyse.no

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.