Helt ny på dette om ketolyse og kan generelt lite om dette med lav karbo mat. Har lest litt rundt på forume her, og bestemt meg for å prøve ketolyse. Men hva skal jeg kjøpe av boka, dvd eller web kurs.. inneholder de det samme?? Har veldig lyst å kjøpe dvd siden jeg føler det passer meg best, men går jeg glipp av viktige ting som bare står i boka da ?
Tror nok du absolutt bør ha boka, ja... Den er veldig grei å ha uansett.
Jeg kjøpte boka og web-kurset. Jeg angrer litt og skulle gjerne hatt dvd-kurset i stedet for... det er nok ikke tvingende nødvendig med det kurset, men jeg syns det har vært greit å ha i hvert fall.
Lykke til videre.
Ps. For at tickeren din skal funke må du bruke koden som har disse tag'ene [ ] og ikke de med < >...
Det kommer kanskje litt an på hvordan du selv liker å ta til deg informasjon. Boka er jo veldig grei å ha, så du kan slå opp på oppskrifter eller andre ting når det passer. DVD-kurs kan du jo også spille om igjen og om igjen.
Du bør absolutt kjøpe boka og lese den! ;)
Det er en stund siden jeg har vært igjennom disse tre enhetene nå, men jeg mener at det står endel i boken som ikke finnes hverken på webkurset eller DVDen. Boka er, som det sies her, enkel å bla opp i når det er noe en lurer på. Webkurset/DVDen er virkelige inspirasjonskilder og hjelp underveis! Webkurset har du for ett år, mens DVDen er din for alltid. Fordelen med webkurset er likevel at det kan oppdateres etter hvert,- men ellers er de stort sett like.;)
Lykke til med en alle tiders kur!:)
Okei, da blir det innkjøp av bok i første omgang :)
Tusen takk for svar dere :)
Får så store forventninger når alle snakkes så bra om denne kuren, blir nesten litt redd, er så innmari redd for å mislykkes igjen..
Men flott at det finnes et slikt forum da, så kan man hente litt styrke og motivasjon her inne :)
Det som jeg liker best ved denne kuren er at jeg kan spise det som er godt, og jeg sulter ikke.
Nå har jeg ikke noe søtsug, så jeg hungrer ikke etter søtsaker (som regel), så det er enklere sånn.
Og så kan jeg fråtse i sånn jeg liker; kjøtt og champignon, og egg og bacon osv...
Jeg er ikke noe glad i poteter, og ris og pasta blir jeg bare sulten av så det er bortkastet. Brød savner jeg bittelitt, men det er bare for å ha noe å ha pålegget på.
Jeg er ganske sikker på at du kommer til å lykkes, så lenge du liker grønnsaker og kjøtt og ost og egg osv osv... og fett, selvfølgelig...
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.