< Tilbake til oversikten

Pulsklokke til salgs!

Sugarpill sa for siden:

Vet ikke om dette er rett forum for dette, men jeg prøver meg, så får moderaterne evnt. flytte den.

Jeg skal oppgradere til en enda mer avansert (og akk så dyr) modell, og selger derfor min Polar f5. Det er omtrent samme klokka som Polar f4, bare fjorårets modell.

Alt i alt en fin klokke for dem som ønsker noe litt avansert, men ikke FOR avansert. Den er ca et år gammel, batteriene ble nettopp skiftet ut, og det har aldri vært noe galt med den. Den er pent, men aktivt brukt.;)

Jeg lover, treningsøktene (selv moderat mosjon) blir løftet et hakk med pulsklokke.

Selges til høystbydende!

lillmerete sa for siden:

høystbydnende ja, hmm du har ikke en minimums pris da:)

Sugarpill sa for siden:

Jeg har ikke noen minstesum,aner ikke hvor mye jeg kan forlange.En tilsvarende klokke koster jo kr. 999 ny, så kanskje 300? Er det litt for mye?

Nille sa for siden:

Dere får diskutere pris og forhold rundt salg etc. på PM - da er det ok !

Sugarpill sa for siden:

Unnskyld Nille.:o Tenkte bare siden folk har solgt eurodiettprodukter her på forumet, at det gikk an.

Nille sa for siden:

Ikke noe å be om unnskyldning for, det ER helt OK, så lenge man legger prisdiskusjoner / forsendelse etc. på PM. Det har de fått beskjed om å gjøre med Eurodiett også ! Ikke forskjell på noen !
[color=purple][/color]
Vi har vurdert å ha et kjøp og salg forum også, men det krever en del administrasjon/ansvar og styring vi ikke har tid til. Vi kan da bli holdt ansvarlig for forsendelser og betaling - eller manglende sådanne. Og det vil vi ikke.
[color=purple][/color]
[color=#800080][/color]

Sugarpill sa for siden:

Høyst forståelig, sånn er det på kvinneguiden, et annet forum jeg frekventerer.

Si ifra om dere er interessert over pm da. :)

Sugarpill sa for siden:

Jeg har fått et par tilbakemeldinger, men ingen bud, så hvis noen er interessert er sjansen der. Jeg har fått tak i bruksanvisning på engelsk (på nettet) også. Om noen betaler 2-300 kr + porto (det blir ikke så dyrt, klokka og beltet er jo veldig lett) er den solgt.

wander sa for siden:

PM sendt...

Nett sa for siden:

Har du solgt klokka eller......??

Sugarpill sa for siden:

Jepp, den er solgt.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.