< Tilbake til oversikten

Bilder av USA innkjøpt mat!

Ingis-37 sa for siden:

Heisann,

Jeg har fått en stor kartong med matvarer handlet på nett fra USA.

Er kjempefornøyd med handelen! har smakt på tortillaene og pannekakene. NAM NAM !!!

KLEM INGIS

Se her:

Tussi jenta sa for siden:

Så ut som masse godt!!

Hvor har du bestilt dette?

Er det gluten eller hvete i de fleste produktene?

Nille sa for siden:

Det så godt ut :sikle:
Det eneste jeg ikke skjønte var crisp bread - for det er vel det samme som FinnCrisp eller no sånt ? Eller er det lavere innhold av karber ?
[color=#800080][/color]
Hvor bestilte du fra og hvor mye kom denne herligheten på da :)

Ingis-37 sa for siden:

Hei :)

Siden er
www.netrition.com

Se vedlegg, det er ordrebekreftelsen min. Det kom på 100 dollar. Frakten kommer i tillegg og er ganske dyr...
Knekkebrødene inneholder kun 1g karb. pr knekkebrød! Kjempegode! Finnes i mange smaker.

Har tenkt å kjøpe opp litt som jeg kan selge videre, men vil prøve ut litt førast og se hva som er bra og ikke :D

Klem Ingis

Nille sa for siden:

Kult !
Skal bli spennende å få rapport om hvordan det smaker.
Vet allerede at Mama Lupes er gode, de kjøper jeg sjøl når jeg er i USA.
[color=purple][/color]

Ullabulla sa for siden:

Hva måte du betale i toll her i Norge?

Bee sa for siden:

Jeg har også bestilt fra neutrition, men kommer ikke til å gjøre det igjen. Portoen ble nesten like mye som varene samlet, samt at jeg måtte betale en shitload med toll. :(

Iset sa for siden:

Tollen er det verste, synes jeg. Derfor kommer jeg heller til å bestille slike varer fra den danske siden neste gang, for hun sender det som gave slik at man slipper toll, og portoen er vel heller ikke så ille derfra. Hun har forresten akkurat de samme tortillasene. :D

Bee sa for siden:

Nemlig! Og de var forøvrig den eneste varen jeg var fornøyd med. :lol:

Iset sa for siden:

Hehe er det sant? Men Atkins-barene er jo greie da, spesielt mokka-baren, selv om jeg sjelden spiser sånt da. Og Atkins shakene er også gode, synes jeg. De har vanilla-caramel-smak, den høres både himmelsk og kvalmende ut på samme tid.

Maxxx sa for siden:

Huffda, tollsvindel altså! Kjøper jeg der kan jeg hverken bli ordfører i Oslo eller Hydro-topp? Da får jeg vurdere det nøye ;)

Er det ingen gründere som kan starte et salg i Norge? Er jo sikkert litt penger å hente der.

Bee sa for siden:

Ja, de har selvsagt en god del nydelige atkinsbarer, men huff så dårlig man blir i magen av de da. (Jeg i hvertfall. :p )

Ingis-37 sa for siden:

Frakten ble nesten like dyr som selve maten. Synes også det var dyrt. Toll har jeg ikke betalt, ba om at vedlagte ordre IKKE inneholdt noen form for priser :) Tot. pris ca 1.000,-for alt.
Regner med det er rimeligere frakt fra Danmark men de har ikke så stort utvalg synes jeg?

Blir nok en stund til en ny bestilling, siden vi har 80 tortillas vi skal gjøre kål på!!! :cool: Kjøpte jo 8 pakker :stuart: Brødene jeg har bakt hittil med de midler som er tilgjengelig her i Norge har begynt å bli ganske gode, så hadde nok ikke trengt kjøpe så mye bakemix, men gleder meg til å prøve de da. Den ene pakken er jo 3 kilo eller noe :_ohmy: så den bør være god!!

Testet spaghettien i dag. En ok opplevelse. Den var helt ok vedsiden av kjøttsausen, men alene var den litt merkelig. Ikke dårlig, bare annerledes... Den var veldig mektig, og det var en positiv overraskelse.

Så langt er jeg ihvertfall fornøyd ;)

Tussi jenta sa for siden:

Noen som har link til den danske siden?

hegekat sa for siden:

Så mye spennende du har kjøpt. spennende å høre hvordan ting smaker!

Valeriana sa for siden:

Det ser spennende ut med de amerikanske matvarene, men samtidig er jeg litt skeptisk. Jeg foretrekker "naturlige" matvarer istedet for halvfabrikata og industriprodusert mat. Men de tortillaene høres jo spennende ut, ser at det er mange i forumet som har prøv dem.

wander sa for siden:

Jeg prøvde å bestille noe fra den danske siden, men de sender ikke til Norge...

Nille sa for siden:

Joda, det gjør de. Du fyller ut bestillingslisten, kopierer den inn i en mail og sender mail til dem. Så får du varene i posten kort tid etter. Damen er veldig hyggelig og grei og sender varene som "presang" sies det......

wander sa for siden:

Å, takk for svar. Det var kjempebra... :) Da skal jeg se om jeg får bestilt noe der...

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.