< Tilbake til oversikten

Manikyr....Falske negler..

Hyper sa for siden:

Jeg lurer litt på dette..
Neglene mine er syykt sprø for tida...Mister store flak av neglene hver dag, og jeg har prøvd å lakke...prøvd å la vær..Smurt hendene ofte osv..
Ingenting funker...

tenkte jeg kanskje ville få manikyr etterhvert...Fått renska opp litt, og stelt hendene mine litt..Og kanskje satt på falske negler..Ikke veldig lange, men slik at neglene blir tykkere og tåler mer, og gjerne med sånn fransk manikyr..Sånn hvit kant vet dere..

Velstelte hender er noe av det fineste jeg vet:)..Og mine er alt annet enn det...

(eks.frisøren......= elendige negler...)

Bee sa for siden:

Eller du kan prøve den lakken jeg anbefalte i går. Den gjør virkelig underverker, og det tar ikke lang tid før neglene er sterke igjen. Maks 2 uker.

Hyper sa for siden:

Ja, svarte du på HVOR du kjøpte den??Og hva den koster???
VIL HAA

Sothøna sa for siden:

Hei:)

Har du hatt dette problemet før, eller er det etter at du begynte i den nye jobben din at problemene begynte?

Det er veldig ofte tørr luft på slike plasser, jeg opplever iaf det, må drikke vann hele tiden:o
En annen ting, når vi står og pakker ut klær, så kommer jo disse i pappkasser, med masse papp-plater og plast innimellom, og dette gjør iallefall mine hende tørre, og neglene har lett for å knekke og flise seg ja:(
Håper du finner noe som hjelper for deg, :)
vi har en flaske med Hand and nail lotion bak disken til en hver tid, og den er flittig brukt.:D

Bee sa for siden:

Jepp, det gjorde jeg. :D

Aline sa for siden:

hvooor, vil også haaa :D

Bee sa for siden:

Du får kjøpt en lakk som heter Nail Vital Microcell 2000 på apotek. Koster 130 for ei flaske på størrelse med en vanlig lakk.

Etter to uker er neglene harde som stål.

Aline sa for siden:

Takk :klem:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.