< Tilbake til oversikten

Vanndrivende

nettan sa for siden:

:confused: noen som har noen forslag? prøver og holde meg unna mye salt .
Nå når jeg ikke drikker kaffe er jeg litt plaget med og hovne opp i fingrene(noe jeg har vært plaget med siden junior kom til værden).
Forslag på noe som er vanndrivende og som virker?vil ikke dytte i meg no tabeletter..

Kanutten sa for siden:

Ketolyse i seg selv virker perfekt!! Jeg har selv brukt vanndrivende i flere år etter at unga kom til verden. Men nå har jeg kastet medisinglassa, fingra har aldri vært tynnere og jeg har fått smekre legger igjen :D Bare vær tålmodig så går det over.

nettan sa for siden:

den første tiden hjalp det synes jeg men nå er det på an igjenn. eneste saltet jeg spiser finns i taco krydder og det burde jo ikke være så mye at jeg skal bli hoven:(

Gerd sa for siden:

Drikker du nok vann?

Hvorfor har du slutta å drikke kaffe? Pga kuren?
:)

nettan sa for siden:

jeg er egentlig en stor kaffe drikker...er ikke det karbs i kaffe da(noen som sa det..)
og så var det noen som sa at det hemmet vektnedgangen:(.
jeg drikker no 2 liter vann for dag så det skulle vel holde.

Gerd sa for siden:

Jeg har ikke gitt opp kaffedrikkingen på kuren. Og jeg drikker masse kaffe. :)

Og jeg drikker 2,5-3 liter vann om dagen

wander sa for siden:

På Fitday fikk jeg karb.utslag på kaffe, men ikke på Mat på data, så jeg vet faktisk ikke.

Men, Torkil sier at det er greit å drikke kaffe, så det er nok greit. Det er nok bedre med koffeinfri, tror jeg, men jeg tror det er OK å drikke kaffe på lavkarbo.

Gerd sa for siden:

Ja, man kan drikke kaffe på ketolyse. Men det er enkelte som merker at koffein er vektbrems. Jeg har ikke merka det :)

hegekat sa for siden:

Man kan lage seg en vanndrivende drikke, rent vann med agurkbiter og sirton oppi! Pleier å lage en posjon i uka jeg og da av 1 liter vann en sotr sitronbit, og noen biter agurk og dette er vanndrivende! Bør stå 1 timers tid kaldt før drikking! Lykke til!

nettan sa for siden:

takk takk:D
Fram med kaffe trakteren igjenn :D :D :D
Har alle tide følt at kaffe er bra for meg:p (medesinsk for blodtype a:D )
Skal prøve rådet her rett over takker så mye:)

heia sa for siden:

Stangselleri skal være vanndrivende. Det er ca. 0,4 karb. pr. stk. så da utgjør jo ikke et par stykker så mye, det kan jo være verdt et forsøk iallefall..:)

Aqua sa for siden:

Vann :)

nettan sa for siden:

skal prøve det også jeg:)

Merre sa for siden:

Takk for tipset!
Har drukket det i et par dager og tisser hele tiden!
Har i tillegg gått ned 1,2 kilo!

Det smaker godt og friskt og greit å drikke når en er lei av bare vann!:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.