:confused: noen som har noen forslag? prøver og holde meg unna mye salt .
Nå når jeg ikke drikker kaffe er jeg litt plaget med og hovne opp i fingrene(noe jeg har vært plaget med siden junior kom til værden).
Forslag på noe som er vanndrivende og som virker?vil ikke dytte i meg no tabeletter..
Ketolyse i seg selv virker perfekt!! Jeg har selv brukt vanndrivende i flere år etter at unga kom til verden. Men nå har jeg kastet medisinglassa, fingra har aldri vært tynnere og jeg har fått smekre legger igjen :D Bare vær tålmodig så går det over.
den første tiden hjalp det synes jeg men nå er det på an igjenn. eneste saltet jeg spiser finns i taco krydder og det burde jo ikke være så mye at jeg skal bli hoven:(
jeg er egentlig en stor kaffe drikker...er ikke det karbs i kaffe da(noen som sa det..)
og så var det noen som sa at det hemmet vektnedgangen:(.
jeg drikker no 2 liter vann for dag så det skulle vel holde.
På Fitday fikk jeg karb.utslag på kaffe, men ikke på Mat på data, så jeg vet faktisk ikke.
Men, Torkil sier at det er greit å drikke kaffe, så det er nok greit. Det er nok bedre med koffeinfri, tror jeg, men jeg tror det er OK å drikke kaffe på lavkarbo.
Man kan lage seg en vanndrivende drikke, rent vann med agurkbiter og sirton oppi! Pleier å lage en posjon i uka jeg og da av 1 liter vann en sotr sitronbit, og noen biter agurk og dette er vanndrivende! Bør stå 1 timers tid kaldt før drikking! Lykke til!
takk takk:D
Fram med kaffe trakteren igjenn :D :D :D
Har alle tide følt at kaffe er bra for meg:p (medesinsk for blodtype a:D )
Skal prøve rådet her rett over takker så mye:)
Stangselleri skal være vanndrivende. Det er ca. 0,4 karb. pr. stk. så da utgjør jo ikke et par stykker så mye, det kan jo være verdt et forsøk iallefall..:)
Takk for tipset!
Har drukket det i et par dager og tisser hele tiden!
Har i tillegg gått ned 1,2 kilo!
Det smaker godt og friskt og greit å drikke når en er lei av bare vann!:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.