Tittentei sa for siden:
og er mett så lenge..... Jeg spiser nå kun 4 ganger for dagen og for å få i meg alt av grønnsaker, fett og proteiner må jeg jo nesten det... eller holder det m f.eks 3 måltider for dagen og masse vann?
Tittentei sa for siden:
og er mett så lenge..... Jeg spiser nå kun 4 ganger for dagen og for å få i meg alt av grønnsaker, fett og proteiner må jeg jo nesten det... eller holder det m f.eks 3 måltider for dagen og masse vann?
Smula sa for siden:
"Kun" fire ganger om dagen...??
Hmm, jeg er neimen ikke helt sikker på om jeg forstår problemet her... :confused:
Tittentei sa for siden:
Trodde det beste var å spise hver 3 time gjennom hele dagen jeg, derfor syns jeg kanskje 4 ganger var litt lite.
Manina sa for siden:
Å spise så ofte som hver 3. time, har ingen hensikt på lavkarbo. Og det står det vel heller ikke at du skal i Ketolyseboka?
Å spise ofte er noe som ofte er nødvendig på høykarbo, for å holde blodsukkeret konstant. Det regulerer seg mye bedre selv nå, når du får i deg lite karbohydrater.
Jeg spiser som regel 3 ganger, av og til 4, men da fordi jeg er sulten. La magen hvile mellom måltidene, og vent til du er sulten. (Ikke skrubbsulten!)
Jeg spiste før 5-6 ganger på vanlig høykarbo, og det var helt nødvendig da på grunn av svingende blodsukker. Så 3 ganger synes jeg er supert. :)
1979 sa for siden:
Har du lest Ketolyse boka? Hvis ikke, annbefales det.
Så lenge du får i deg de proteiner, karber og fett du skal ha så ser vel ikke jeg heller noe problemer her:confused:
Tittentei sa for siden:
Takk for svar. Jeg har bestillt boken, men ikke fått den enda. Da skal jeg heller legge opp til tre måltider for dagen og spise litt annerledes til lunsj og middag så jeg får i meg alt jeg skal ha. Så får jeg heller ta et lettere måltid på kvelden om jeg er litt sulten.
Smula sa for siden:
[LEFT]Som det nevnes høyere opp her, så er det fine med denne kuren at du kan spise akkurat når det passer deg, altså når du er sulten.
Fire måltider om dagen er det jammen ikke ofte jeg får skviset inn iallefall, det går som regel i tre, og på helgene, noen ganger i kun to også. Har aldri vært noe problem.
Når du får boka, blir nok en del ting klarere. :) [/LEFT]
Tittentei sa for siden:
Takk skal du ha for svar:) nå må bare den boken komme, men jeg er heldigvis i ketose så da skal jeg jo gå ned:)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.