< Tilbake til oversikten

Snacks på induksjon?

Billa sa for siden:

Leser om geler, mørk sjokkolade, kaker og krem og nøtter. :sikle:
Men under induksjonen, er det i det hele tatt noe annet enn kyllingvinger jeg kan ty til om jeg begynner å "fyse" rundt?

Og...finnes det pastiller og/eller tyggis med lite karber? :krysser fingen:

HP sa for siden:

Fårepølse, spekemat, skinke, ost, persilleblad, mynteblad, grønnsak, mm ;)

Nille sa for siden:

Det er flere ting du kan spise, men det anbefales ikke akkurat på grunn av at det er søtet med Aspartame..... Som Heistads eller Confecta gele. Läkryl har også kunstig søtstoff. Hvis du klarer ville jeg ventet til etter induksjonen med dette. :snill:

Det er jo bare de første 14 dagene !

Sorry :o

Karin sa for siden:

Men du kan jo alltids spise kjøtt, da.

Pålegg, bacon, kald kylling, rester, whatever... skal man kunne ha rester av en stek, må man først ha en stek til middag. Legg planer! Lag alltid så mye at du har til lunsj en annen dag.
Tunfisk i boks må man alltid ha i skapet, og et par frosne burgere tar ingen tid. Noen laksestykker og kyllingbryst tiner fort.
Legg planer for at du kommer til å stå uten mat en dag. Men da blir det ikke noe problem, hvis du har det du trenger i fryseren. Og du kan bruke det til snacks og lunsj og middag.
No problem. Don't eat wheat, eat meat. Bare sørg for å ha kjøtt i huset. Da klarer du deg alltid.

Zoë sa for siden:

Bacon svor :)

Selleri med rømmedip (press hvitløk i rømmen):)

Koffeinfri kaffe med kanel :)

• og om du har lyst på litt søtt (og der har du sikkert!) kan du lage fromasj av heistad gele og kremfløte ( men da må du ta sjansen på litt søtstoff!) :)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.