nystolen sa for siden:
Synes Ica`s tacosaus ( bruker 3 ts) blandet med seterrømme(bruker 2 ss) er kjempegod dressing til salat. Noen som vet om det er greit å bruke tacosaus ( 3 ts pr dag ) på denne måten ?
nystolen sa for siden:
Synes Ica`s tacosaus ( bruker 3 ts) blandet med seterrømme(bruker 2 ss) er kjempegod dressing til salat. Noen som vet om det er greit å bruke tacosaus ( 3 ts pr dag ) på denne måten ?
Distrea sa for siden:
jeg ville hvertfall brukt tacosaus med minst mulig karboghydrater. Du sier ikke noe om hvor mye karbohydrater det er den du bruker og da er det ikke så enkelt å si noe om den.
nystolen sa for siden:
Det står ikke på flasken hvor mye karbo det er :confused: , det er det som er problemet .
Trolljenta sa for siden:
Mener og ha lest her at firstprice tacosaus har minst karber. 3 ts kan vel ikke bli så mye i vekt og karber at det skulle gjøre noe.
nystolen sa for siden:
Det hjalp å ta på briller. Javisst ....... her står det karbo 7,5 pr.100 .
Dvs 1 glass er 16,5 karbo. 3 ts kan ike utgjøre mye, så da fortsetter jeg med den dressingen .
Zoë sa for siden:
Santa Maria har tacosaus merket med "uten sukker" - men jeg husker ikke hvor mange karber det er i den.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.