< Tilbake til oversikten

Ketose

Bikinifin sa for siden:

Hei dere :) Jeg er helt fersk her inne. Startet på mandag. Jeg prøver å følge Atkins Induksjon. Jeg mener at jeg ikke har jukset i det heeeele tatt. I dag kjøpte jeg Ketosestix og jeg er ikke i Ketose..... Det var litt skuffende. Var på vekta i dag, og har kun tatt av 1,4 kilo siden mandag.... Det hadde jeg jo gjort uansett så lite og sunt som jeg har spist.... Noen som kan fortelle meg hvorfor dette ikke funker??

LilleRosin sa for siden:

Velkommen hit!

Bare 1,4 kg siden mandag?? Jeg synes det var mye jeg da.

Distrea sa for siden:

Hva er lite og sundt? Får ikke komentert noe uten å vite hva du har spist...
På Atkins er det ikke fokusert på lite men rett og riktig sammensatt kost.

1,4 kilo på 4 dager.... er da slett ikke LITE:confused:

Bikinifin sa for siden:

Er det ikke lite ?? Mister mann ikke mye vann i kroppen til å begynne med da? Feks. i dag, nå er kl 14 så har jeg spist kl 8.30 omelett av 2 egg med 1 spskje fløte - litt paprika og laks ved siden av. Nå kl 13.30 så spiste jeg en kvart grillet kylling. Jeg skal spise grønnsaker i kveld for da er det tacokveld.... men det er det... ikke noe snoking. Bare vann og koffeinfri kaffe.....

LilleRosin sa for siden:

Ikke alle som har like mye vann i kroppen. ;)

Bikinifin sa for siden:

Så flink du har vært da Lille Rosin ;-) Jeg skal være på Induksjon ihvertfall 2 uker så får jeg bare se hvordan det går. Jeg har så vanvittig lyst på frukt, men i dag kjøpte jeg London Te på helsekosten med vanilje og jordbær. Det smakte himmelsk ;-)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.