< Tilbake til oversikten

Ny Logo - trenger tilbakemeldinger!

#1

HP sa for siden:

Her er et mer eller mindre seriøst forslag til ny logo! :p

Viktig med kjente omgivelser for at nye medlemmer skal føle seg riktig velkomne! :D

Hva synes dere? Fyr løs!


#2

Huldr sa for siden:

Blir du ikke saksøkt da???? :D

Får litt avskyfølelse når jeg ser den logoen denne minner om, så nei... synes ikke det.... :)

(Hei! Dette er mitt 100. innlegg!!!)


#3

HP sa for siden:

Gratulerer med de 100! :D

Saksøkt? Nei det skulle jeg vel ikke tro.... Er jo bare morsomt, og humor er vel lov? :p


#4

Huldr sa for siden:

Takk :)

Jeg vet at kunstnere som etterligner logoer er blitt saksøkt... store multinasjonale selskaper har ikke mye humor tror jeg! Men det var morsomt, da :p


#5

Summer sa for siden:

Genialt HP.....:cool:


#6

Anne sa for siden:

Hvis ikke Coca Cola har tatt patent på fonttypen, så kan du bruke den så mye du vil. Uansett vil de nok ikke gå til sak uten å ha gitt deg en advarsel.:eek:

En annen ting er at Forumet vårt er vel ikke en direkte konkurrent....Ikke samme vare som kan forveksles mener jeg :D

Jeg er helt enig i at positiv gjennkjennelse er viktig for både markedsføring og akspet av vare/tjeneste. Dog bør gjennkjennelse være tilknyttet egne ting ikke nødvendigvis andres. Ikke alle liker "Plagiat"....

Morsom var den, for den som ser det:)


#7

Fedonisten sa for siden:

Syns ikke vi trenger noe som minner oss om coca cola jeg....


#8

HP sa for siden:

Ville bare siter meg selv... ;)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.