< Tilbake til oversikten

Hakka tomater med lite karbo.

Tussi jenta sa for siden:

Var på rimi i dag og fant en boks med hakka tomater som det bare er 2,6 karbohydrater i pr 100 g.
Er en grønn boks, merket er del monte.

Jeg ble ihvertfall veldig glad da jeg elsker kjøttsauser lagd på tomater. Da kan jeg jo spise 100 g uten og bruke opp alle karbene mine.

Lemen sa for siden:

Hvis jeg ikke husker helt feil, så har Rema en fra Landlord med 1,5 kh pr 100 gr. ;)

Oj, det var jo enda bedre, da må jeg på rema og sjekke. Er helt ny på denne dietten så tar vel tid før jeg er inne i alt som finns.

Gerd sa for siden:

Helt rett dette, jeg hamstrer de til ziggys tomatsuppe :D

Zoë sa for siden:

Så flott! Saumfarte alle boksene på Ica, og de lå alle på rundt 7 karber.:rolleyes:

Jeg elsker også tomatsauser, så i morgen bærer det avgårde til Rema!

Ja, jeg og ble jo glad når jeg fant den boksen med 2,6 for alle andre lå rundt 7 og det blir for mye.
Må på rema i dag da, så kan jeg få kjøttsaus til middag i dag.:D

Kanutten sa for siden:

Fant Landlord tomatpuree til 5.5 karber også!!! :D Kan det være rett?? :confused:
Tomatpuree i matvaretabellen har jo hele 18.9 karber .... Det er stor forskjell det. :eek: Kan vi stole på at boksene er merket rett??

Håper det er rett ja, bør jo kunne stole på da. Så på alle tomatpureene på rimi i går og de fleste lå på rundt 6,5. Så da må da 18.9 være feil.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.