Lindabtn sa for siden:
Jeg vil oxo ha journal, hvordan får man det??
Lindabtn sa for siden:
Jeg vil oxo ha journal, hvordan får man det??
wander sa for siden:
Hvis du sjekker på forumforsiden så står det et sted der hvor du kan gå inn og lese journaler - og der kan du lage din egen... under delen som heter medlemsområdet.
Lindabtn sa for siden:
Mulig jeg er dum, men jeg skjønner fortsatt ikke hvordan man skal gjøre det, fant hvor jeg skulle gå inn, men ikke hvordan man skal begynne, hvordan man skal få en minilink under signaturen sin osv....
Nille sa for siden:
Du går inn i og lager en ny tråd. Kaller den for det du vil den skal hete, og så poster du bare nye "svar" i tråden din når du vil legge inn et innlegg.
Hvis du vil ha minilink under signatur kopierer du URL adressen (oppe på adresse linjen) med
[url =http://forum.lavkarbo.no/newreply.php?do=newreply&noquote=1&p=325336 ]NAVN PÅ JOURNAL/DAGBOK eller det du vil linken skal vise[/ url]
det jeg har markert med rødt foran og etter (uten mellorom, måtte sette mellomrom for at det skulle vise) - og limer hele linja inkl. url og klammer og alt inn i signaturen din på kontroll panelet.
jannesnuppa sa for siden:
forum.lavkarbo.no/member.php?u=27545 Jannesnuppas journal
Min journal:)
Kitt sa for siden:
Er den noe sånt du prøver på:
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.