< Tilbake til oversikten

Hvordan bruker dere cocose?

rolly sa for siden:

har kjøpt meg sånn kokosolje jeg nå den man ikke skal steke,hvordan bruker dere det?var ikke noe godt å bare spise direkte fra boxsen hvertfall liker ikke konsistensen på den:(
så noen tisp på hvordan jeg kan få den i meg?

mofe sa for siden:

Hold for nesa! :) Og ha noe du kan knaske på like etterpå. (Er cocosa forøvrig, ikke cocose :) )

Summer sa for siden:

Smelte sammen med 87% sjokolade?

Lindabtn sa for siden:

Jeg takler ikke konsistensen jeg heller, så pleier å smelte den å ha den i smoothies eller ha den smelta i et glass med fun saft appelsin. vet man ikke skal ha så mye sukkerfrie ting, men en liten skvett med cocosa i bare får å få det ned med annen smak.

Dadda sa for siden:

må vi virkelig spise så mye fett for å gå ned at det ikke holder med å steke i smør og ha olje i salaten:confused:

Tusta85 sa for siden:

Det er ikke alle som klarer å spise nok fett til å gå ned, som da spiser fett utenom i form av cocosa eller mctolje.

Jeg liker den heller ikke, men spiser den fordetom. Noen ganger må man gjøre ting man ikke liker. Drikker en halv liter vann etterpå, og tar den sammen med måltid.

Kanutten sa for siden:

Mitt glass med cocosa står i kjøkkenskapet OVER lysarmaturet, dermed er den smeltet og helt flytende til enhver tid. Jeg tar 3 skjeer hver morgen og kveld med samme iver og lyst som jeg en gang i verden drakk tran :wacko:..... Smaken er god, men .......

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.