< Tilbake til oversikten

Her vil jeg bo! [store bilder]

#1

HP sa for siden:

Her er plassen jeg drømmer om å bo... Høyt over sognefjorden, passelig langt til folk, stille og rolig med unntak av 4 flyavganger og ankomster 2 ganger daglig... :p

Ahh... Fred... :)


#2

HP sa for siden:

Også et panoramabilde!


#3

HP sa for siden:

Gården til høyre på panoramaet jeg drømmer om... ;)

Blir ledig i oktober! Krysser fingrene! :ja:

:D


#4

Anne Lise sa for siden:

Flotte steder!!!


#5

guro sa for siden:

Lykke til! Det ser vakkert ut.

Jeg ser du er ung. Håper du har kapital og arbeidslyst også. Mange hus å ta vare på.


#6

MHM sa for siden:

Det var flott HP. Du er påfallende taus, Lise...?!?!


#7

HP sa for siden:

Her er dem som holder til der nå... De flytter ut i slutten av oktober tenker jeg... :p

Litt uklart, men kansje noen drar kjensel på noe... ;)


#8

HP sa for siden:

Bildene er forøvrig tatt av meg - idag (Tirsdag)!

Herlig vær mellom skyer og fjell :D


#9

HP sa for siden:

Ingen som vil gjette hva som foregår på bildet? :p


#10

fatso sa for siden:

Farmen?


#11

HP sa for siden:

Jepp! TV2 Farmen under innspilling! :D

Applaus


#12

Kristian sa for siden:

Det var flotte bilder . Tørr jeg spørre hva tunet heter?

Er det mulig for andre også å legge ut bilder?


#13

HP sa for siden:

Gården heter Haukås Øvre

Står masse om den her: pub.tv2.no/TV2/magasiner/farmen/article244667.ece


Vi oppdaget den i fjor vår... Og nå har altså Farmen kuppet den :p Så nå kommer den nok til å ha litt av en boblepris! :p :p


Og der er også mulighet for andre å legge ut bilder. Du kan klikke "behandle vedlegg" knappen i valgene under innleggsskriveboksen. Eller du kan sette inn ett bilde som er lagret på en annen internettside.

Vi er nødt til å ha begrensninger på størrelse på det som lastes opp som vedlegg i forumet, hva begrensingen er får du vite om du prøver å laste opp og det ikke går :p

De store bildene i denne tråden har jeg lagt i en mappe utenfor forumet, og linket dem inn i tråden. Dette kan alle gjøre med ubegrenset store bilder, men da trengere dere en egen hjemmesideplass til å lagre bildene. Jeg tror nesten alle internettleverandører leverer hjemmeside med i pakken, hvis ikke så finnes det gratis alternativer som: home.no.

Jeg skal få laget en forklaring på hvordan bilder lastes opp / legges ved i forumet, og hva en må gjøre for å formisnke / komprimere dem, men jeg har ikke noe tidsplan på det nå... ;)


Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.