HP sa for siden:
Her er plassen jeg drømmer om å bo... Høyt over sognefjorden, passelig langt til folk, stille og rolig med unntak av 4 flyavganger og ankomster 2 ganger daglig... :p
Ahh... Fred... :)
HP sa for siden:
Her er plassen jeg drømmer om å bo... Høyt over sognefjorden, passelig langt til folk, stille og rolig med unntak av 4 flyavganger og ankomster 2 ganger daglig... :p
Ahh... Fred... :)
HP sa for siden:
Også et panoramabilde!
HP sa for siden:
Gården til høyre på panoramaet jeg drømmer om... ;)
Blir ledig i oktober! Krysser fingrene! :ja:
:D
Anne Lise sa for siden:
Flotte steder!!!
guro sa for siden:
Lykke til! Det ser vakkert ut.
Jeg ser du er ung. Håper du har kapital og arbeidslyst også. Mange hus å ta vare på.
MHM sa for siden:
Det var flott HP. Du er påfallende taus, Lise...?!?!
HP sa for siden:
Her er dem som holder til der nå... De flytter ut i slutten av oktober tenker jeg... :p
Litt uklart, men kansje noen drar kjensel på noe... ;)
HP sa for siden:
Bildene er forøvrig tatt av meg - idag (Tirsdag)!
Herlig vær mellom skyer og fjell :D
HP sa for siden:
Ingen som vil gjette hva som foregår på bildet? :p
fatso sa for siden:
Farmen?
HP sa for siden:
Jepp! TV2 Farmen under innspilling! :D
Applaus
Kristian sa for siden:
Det var flotte bilder . Tørr jeg spørre hva tunet heter?
Er det mulig for andre også å legge ut bilder?
HP sa for siden:
Gården heter Haukås Øvre
Står masse om den her: pub.tv2.no/TV2/magasiner/farmen/article244667.ece
Vi oppdaget den i fjor vår... Og nå har altså Farmen kuppet den :p Så nå kommer den nok til å ha litt av en boblepris! :p :p
Og der er også mulighet for andre å legge ut bilder. Du kan klikke "behandle vedlegg" knappen i valgene under innleggsskriveboksen. Eller du kan sette inn ett bilde som er lagret på en annen internettside.
Vi er nødt til å ha begrensninger på størrelse på det som lastes opp som vedlegg i forumet, hva begrensingen er får du vite om du prøver å laste opp og det ikke går :p
De store bildene i denne tråden har jeg lagt i en mappe utenfor forumet, og linket dem inn i tråden. Dette kan alle gjøre med ubegrenset store bilder, men da trengere dere en egen hjemmesideplass til å lagre bildene. Jeg tror nesten alle internettleverandører leverer hjemmeside med i pakken, hvis ikke så finnes det gratis alternativer som: home.no.
Jeg skal få laget en forklaring på hvordan bilder lastes opp / legges ved i forumet, og hva en må gjøre for å formisnke / komprimere dem, men jeg har ikke noe tidsplan på det nå... ;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.