< Tilbake til oversikten

Utseende etter vekttap

Murmeline sa for siden:

Hvordan blir kroppen etter at man har gått ned en 20-30 kg? Får man masse overflødig hud eller krymper huden sammen med at fettet forsvinner?

Gerd sa for siden:

Det er veldig forskjellig fra person til person. Kommer an på elastikken i huda, trening osv. Jeg mener at det er viktig at vekttapet går sakte, slik at huda får sjense til å følge med...:) Og om huda er løs og slapp etter ønsket vektnedgang, så kan den trekke seg sammen på sikt. Men kan ta lang tid :)

Iset sa for siden:

Jepp, det er veldig individuelt. Jeg har gått ned nesten 50 kg på 7 måneder, og har endel løshud på magen, armene og lårene, men langt ifra så mye som jeg trodde jeg skulle få. Men hadde jeg vært 10 år eldre eller mer, hadde jeg nok hatt MYE mer løshud.

Tussi jenta sa for siden:

Jeg gikk ned 20 kg i fjor, brukte 1 år på det og jeg fikk ikke noe løs hud, syntes faktisk den hengemagen jeg har etter graviditet ble mindre og. Jeg trente bare litt.
Håper bare det samme skjer nå, men hvem vet. Mageplastikk må jeg ha uansett, men det er to svangerskap sin skyld.

Nille sa for siden:

Jeg gikk ned 18 kilo på et år for noen år siden og har løs hud på mage og armer enda. Den kommer dessverre IKKE til å forsvinne av seg selv. men så er jeg ikke noen ungsau lenger heller. Jeg trener for at det under (muskler og sånn) skal være strammere. Da ser det litt bedre ut ! :o

Bee sa for siden:

Jeg har snart gått ned 20 kilo siden 17. april, og har ikke noe løs hud. Tror det er veldig individuelt, og kommer an på hvor elastisk huden din er.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.