frokost: 3 speilegg og bacon
lunsj: 4 skiver med svinesteik og ca 100 gram broccoli
middag: ca 200 gram marinert kylling, 120 gram broccoli, champignon, og litt bretagne saus.
kvelds: omelett av ca 2 egg med litt broccoli fra middagen, vårløk, paprika, 3 cherrytomater, ost, salt og pepper.
Ikke lett dette, men håper jeg kommer bedre inni det når boken kommer:)
Er ny her jeg og, trodde aldri jeg skulle klare og få i meg nok fett. Men gjør nok det.
Tips fra meg er olje eller rømme dressinger, stek all mat i smør eller olje og ost, finnes masse gode fete typer og gratinere kjøtt, grønnsaker med ost.
Til mellommåltid, lunsj eller lignende lager jeg meg gjerne en ostetallerken, med små biter av masse gode forskjellige oster, har gjerne 2 skiver paprika til.
Takk for svar:) steker kjøtt og egg og det jeg kan i margarin. Hvordan vet dere sikkert at det er nok fett pr dag? herregud mange spørsmål altså, beklager, men det er så kipt hvis jeg gjør mere feil nå......
Fettet man spiser er med på å forbrenne fettet i kroppen (og masse vann skyller det ut. ) Og da går man ned i vekt :) Så jeg regner med at jeg har fått i meg det jeg trenger siden vekta har gått så jevnt og bra nedover :D
Jepp, og grønnsaker da :) Det er jo fra grønnsakene karbene skal komme :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.