< Tilbake til oversikten

Ser at det er her jeg hører hjemme ...

Tittentei sa for siden:

Helt ny her så skjønte ikke helt hvor jeg skulle "være", har lagt inn spørsmål litt rundt omkring jeg... ja ja... Sitter nå og leser gjennom trådene her og det er mye nyttig informasjon. Først idag har jeg vel egentlig fått svar på hva jeg skal spise for å komme i ketose... venter i spenning på boken. Nå skal jeg ha 4 uker hvor jeg skal være superflink, skal selvfølgelig være flink etter det også, men hadde vært så deilig og fått en kick start. Har 20 kg totalt som skal av og med hjelp av disse sidene her og kuren så skal jeg klare det:)

Huldr sa for siden:

Hei og velkommen! :blomster:

Det er ikke meningen at du skal poste alt du skriver under forumet som tilhører din kostholdsfilosofi, det er det som står i innlegget som avgjør hvor det skal ligge. F eks er dette en introduksjon så vidt jeg skjønner - som da kan/skal postes under "introduksjoner". Bare sånn for å opplyse litt :).

Du kan også gjerne lage en journal eller tråd der du samler flere av de tingene du gjerne vil si/spørre om, i stedet for å starte mange forskjellige tråder. Bare et generelt tips til dere som er nye i disse dager :).

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.