MizzEve sa for siden:
Var på apoteket i dag for å kjøpe Mct oljen siden jeg har følelsen av at jeg får i meg litt lite fett noen dager. Men der sa de at det er ekstra flytende energi som er beregnet på sonde-mating. :confused:
MizzEve sa for siden:
Var på apoteket i dag for å kjøpe Mct oljen siden jeg har følelsen av at jeg får i meg litt lite fett noen dager. Men der sa de at det er ekstra flytende energi som er beregnet på sonde-mating. :confused:
Nille sa for siden:
:p jaja, de visste da iallefall hva det ER. Det er ikke alle apotek som vet det engang. Det blir også brukt ved sondemating ja, men det brukes også som kosttilskudd - bl.a. til barn med epilepsi og til folk på lavkarbo dietter !
Så gå tilbake og si at det er det du skal ha. Det er respetfritt og de kan ikke nekte deg å kjøpe det.
MizzEve sa for siden:
Hehe, de visste IKKE hva det var :p
De måtte slå det opp siden de uansett ikke hadde det inne.
Men jeg stod på mitt og bad de bestille. Sa at jeg hadde fått tips om det fra ekperter :D Hvor mye skal jeg ha pr dag?
Nille sa for siden:
Start med 1 ss pr dag sammen med mat. Tåler magen din det kan du øke på med 1 ss til. Tåler den det ikke tar du mindre. Man alltid sammen med mat. Det er veldig viktig at du ikke tar den på tom mage ! Da kan du få skikkelig knip.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.