Dere som går på ketolyse trener dere noe eller ikke?
Jeg trener ikke. Går tur og sånn, men ikke noe som kan kalles trening. Tenkte jeg skulle finne igjen pilates dvd`n min igjen og starte på den. Men tror jeg drøyer litt da jeg er litt slapp nå til og begynne med.
Pilates er god trening. Jeg har slurva litt siden ferien og merket det veldig godt på kroppen. Pleier normalt å trene pilates 3 ganger pr uke. Det gjør godt for både kropp og sjel !
Jeg trener nesten hver dag. Enten sykler jeg i 30 minutter, eller går meg en tur på tredemølla i 30 minutter. Om været er fint, så går jeg meg en tur ute.
Jeg har gått 1 time hver dag, men i går ble det for travelt på jobb så jeg orka rett og slett ikke..og i dag tror jeg det blir lite også..mista litt motivasjonen når det er så tungt i oppoverbakke..
Kanskje pilates på dvd er bedre??? kanskje jeg kan laste ned fra nettet?
Spiller innebandy et par ganger i uka, har hørt at man ikke skal holde på med hard trening, men er ikke proff så det blir jo ikke så veldig hardt, og jeg MÅ spille for det er det eneste jeg synes er moro av idrett. Ellers prøver jeg å gå turer noen ganger i uka oxo
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.