Jeg tok av 27 kilo før jeg begynte på denne kuren, gjennom vanlig sunt kosthold og trening. Jeg veide 168 på det meste, puh! Hele dette året har jeg trent, svetta og spist sunt, men vekta har bare stått stille og atter stille. Skrekk og gru, og Gud så lite motiverende når man veier 141.
Så hørte jeg om Ketolyse, kjøpte boka og begynte for 8 dager siden. Jeg har tatt av 6,5 kilo på de 8 dagene. Det er motiverende det! Merker det godt i ansiktet. (selv om det ikke er der jeg er tjukkest akkurat) Var så glad at jeg begynte å grine litt i dag tidlig. ler
Ja, så det kan se ut som om dette er min redning. Jeg er så lite lysten på slankeoperasjon ser dere. Jeg vil klare selv! ;)
Måtte bare dele med meg hvor glad jeg er, og tusen takk til Torkils Ketolyse, og også dere her inne.
Så herlig å lese :love: [color=darkgreen][/color] Håper og tror at det fortsetter! Alle gode ønsker og lykke til :) [color=darkgreen][/color] Ta å les journalen til BiB. Der er det masse motivasjon å hente, og Bib er veldig flink å sette ord på ting. En ide er å lage din egen journal... [color=darkgreen][/color] Gleder meg til å følge deg videre :klem:
Åh dere er så skjønne! Tusen takk for gode ord. Jeg leser litt rundt på flere sine journaler, men ser ikke at jeg har tid til min egen enda. Jeg kommer til å ha dårlig med ekstra tid, da jeg har enormt mye pensum denne hsøten. Puh! Men vi får se etter hvert. Jeg skriver blogg og dagbok privat da.
For ett flott innlegg! Kjempefint å høre om stå på viljen din! Jeg har hatt det litt som deg. Gått ned 18 kg med sunt kosthold, og masse trening. Så stagnerte det i ett halvt år!! Jeg holdt på å gi opp, men har gått ned ca. 5 kg på Ketolyse kuren (men jeg har brukt 9 uker da ;) ) Men jeg er bare glad jeg har begynt å gå ned igjen jeg.
Utrolig flott at du vil klare dette selv. Det står det respekt av!! :klem:
Har en god dag selv forresten - det har stått stille noen uker her (men var en bitteliten tur i Køben for halvannen uke siden, så jeg synes ikke det var noe rart), og så plutselig merket jeg idag at ojj - der måtte jeg stramme beltet et hakk lenger inn, gitt! Så jeg har mistet to cm rundt livet.
Ja jeg vet ikke hvorfor jeg plent vil klare selv. Det har nok noe med at jeg vil ha den seieren. Så har jeg i det minste det å være stolt av... Og selv om jeg hadde tatt operasjon så hadde ikke det kurert spisefortyrrelsen min. Jeg må hele tiden jobbe med meg selv, og det er en daglig kamp. Jeg sverger jeg har til og med sloss med meg selv foran snickersene og smågodtet på butikken. :o Det er mye i psyken det sitter, det kan nok mange av dere også skrive under på.
Hei igjen. :blomster: [color=darkgreen][/color] Ja kan skrive under på at det er i topplokket den største jobben ligger. Hver eneste dag :) Etterhvert som hindrene forseres og man klarer stå i mot "gammelt møl" så blir man så stolt. Og det er viktig å være stolt over seg selv og det man presterer:)
Så flink du har vært. Tenk at du klart å stå i kur så lenge uten å gå opp!
Også starta du på Ketolyse og fikk DEN premien! Minus 6,5 kilo!
Lykke til videre!
Vi følgr med....
Jeg er så glad på dine vegne. 27 KILO med vanlig "skjerpings". Det står det respekt av. Jeg håper inderlig at ketolysekuren skal hjelpe deg til et lettere liv. Fordelen med ketolysekuren er at det er FETTET som forsvinner, ikke musklene. På grunn av mye protein og fett i kuren bevares både muskler- ja de kan faktisk øke noe på grunn av den moderate mosjon- og huden får en glans og glød som du ikke ser på sultekurer.
Vi skal følge deg og støtte deg med ditt prosjekt.
:D
Vennlig Hilsen
Torkil
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.