Hei og gratulerer med vekttapet. :heia: [color=darkgreen][/color] 2 kilo er 4 kladder smør det. Se det for deg, og så masse er borte fra deg på 2 uker :) Bra det!!! [color=darkgreen][/color] Vekttap og cm-tap er forskjellig fra person til person. Ikke sammenlign med andre. Det kan bli demotiverende [color=darkgreen][/color] Les i ketolyseboka, så står det at man ikke skal forvente vekttap 1. uka. Det største vekttapet kommer i uke 2 og 3 (2-7 kg.) Etter det stabiliserer vekttapet seg til ca 0,5-1 kg i uka. [color=darkgreen][/color] Tålmodighet er veldig viktig. Og ikke stresse. La kroppen og topplokket samarbeide... Da blir det ingen kamp om kiloene, men en livsstilsendring. [color=darkgreen][/color] Dette kommer til å gå så bra :)
Hvordan i all verden klarer du å si at du har gått ned 2 kg og hva er galt i samme åndedrag!?!
Det er ikke alle som raser nedover, i tilfelle du trodde det...
Jeg gikk ned 4 kilo første 2 ukene. Uten at jeg mistet noe særlig rundt livet. Så gikk jeg opp igjen 2 kg, den neste uken, uken deretter gikk jeg ned en 1 kg, og buksene begynte å bli litt for store. Ikke stirr deg blind på vekta, den forteller ikke hele sannheten.
Har ikke gått ned mer enn en halv kilo på halvannen uke jeg, ikke har jeg rota meg til å måle cm heller. MEN det er flere som spør om jeg har gått ned ENDA mer.. :p Så det syns kanskje.... :confused: :D
Vet at jeg spiser litt lite fett og litt lite grønt de dagene jeg har lange dager på skolen, men jeg jobber med saken.
Du kommer sikkert til å miste masse kilo en gang når det har gått en stund. Man kan stå stille lenge også plutselig 3-4 kilo ned! :)
Vær fornøyd med resultatet - fokus på de kg som du har minket og ikke de som er tilbake.
Et lille tips - for mange er ost en partystopper. Det er lett å spise for mye gul ost - er selv veldig glad i ost men har oppdaget at dette hemmer min vektnedgang. Nå innvilger jeg meg kun ost i helgen som ekstra helgkos
Det håper jeg virkelig skjer med meg. For nå har jeg stått å stanget på den samme vekta i 4 uker. En uke så har jeg gått ned, og neste uke har jeg gått opp igjen det jeg hadde gått ned. :rolleyes:
Det løsner nok skal du se! Bare vær tålmodig, og hold kuren. :) Som andre sier så kan du ha minket i cm selv om vekten står stille. Jeg stod stille på vekten i 3 uker, men minket masse i cm.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.