< Tilbake til oversikten

Se på denne lunchen er den grei?

rolly sa for siden:

nå skal jeg lage meg lunch kan dere si hva dere mener om den?
alså steker 200gr smårettsbacon 50 gr løk lager omelett av 3 egg
har i tilegg ca 50 gr tomat og kinakål litt dressing på toppen og en sneie ost
er dette for mye?

Gerd sa for siden:

Så lenge du blir mett og du teller karber og holder deg til dagsgrensa er det ok.

Mange gode forslag i boka på dette. Du har vel boka? :)

rolly sa for siden:

joad Gerd har boka men synes det så mye ut og mannen i huset her sa at jeg aldrig kommer til å ta av hvis jeg skulle spise sånn hvær dag
så da ble jeg litt skremt alså

Bee sa for siden:

Spiser du til du er mett da? Man skal alltid spise seg passelig mett på ketolyse.

Gerd sa for siden:

Jeg og gubben har spist sånn hver dag siden 1. februar og er 17 kilo lettere begge to :D Det virker!

rolly sa for siden:

hehe ja da skal vi se hvem som ler sist da,så kan gubben sitte der og slanke seg på sin måte og bare le av meg,han sulter seg han hvertfall.
og ja til lunchen i dag så spisete jeg meg mett men ble veldig betenkt da når jeg så alt det mat på tallerkenen.og dressing og alt ble liksom for mye av det gode
og Gerd tusen takk for at du svarer meg,vet at jeg maser mye,men er så usikker her for synes jo denne kuren er for god til å være sann
får se på mandag da om jeg har gått ned noe og at det jeg har gjort rett
ha en god dag da:) (phu til jeg maser igjen)

Nille sa for siden:

Det var da noe til støtte fra mannen. Har han god greie på kosthold ? Jeg mener, er han ernæringfysiolog eller noe ? ;)

Eller er han typisk mannfolk som tror han vet ? Da må du bare bevise for ham at han tar feil vettu !
[color=purple][/color]
Stol på legen Torkil Andersen, stol på Gerd og alle andre her inne som har erfart at det funker.
[color=purple][/color]
Og SÅ kan du fortelle mannen at han skal holde seg til det han har greie på :p

Gerd sa for siden:

Bare koselig å hjelpe, vettu :D

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.