Merker på buksa at jeg har fått flatere mage og jeg fikk sjokk for to dager siden.
Har fått meg ny mobil med kamera på og elska før å ta selvbilder hehehe...:D og måtte selvfølgelig gjøre det nå.
Gjett om jeg så skinny ut i ansiktet !!!! Har et veldig rundt ansikt ellers og har litt spiss hake, men etter jeg la på meg så masse under svangerskapet så har jeg hatt trillrundt ansikt med dobbelthake. Nå hadde jeg blitt smal i ansiktet og fått den spisse haken :o)
Har ikke det oppblåste ansiktet lengre....
I dag da vi var ute på tur med gutten vår så ba jeg faktisk samboer om å ta bilder av meg og ham for en gangs skyld og dem ble bra !!!
Jeg ser tynnere ut. Til nå har jeg sletta bilder av meg fordi jeg har blitt så deprimert å se hvor tykk jeg har vært på bilder.
Det er jo motiverende med tanke på at jeg har gått ned bare 1 kg og gått opp igjen :mad: - allikevel så blir jeg tynnere !!
Ja, det er mange som opplever dette. Det jeg synes er trist er dem som slutter fordi de ikke går ned på vekten, og så har de gjerne gått ned en buskestørrelse og ser tydelig slankere ut, men alt som teller for dem er liksom vekttallet. Skjønner ikke det jeg. Det må jo være hvordan en ser ut og føler seg som er det viktigste ikke sant? :) (Muskler veier mer enn fett, så om du mister 400g fett, og går opp 400g muskler, så utgjør musklene ikke bare 400g, men ... arg, nå husker jeg ikke tallforholdet, men la oss si at musklene da blir 200g tørrstoff og 800g vann pr kg, så blir de 400g til 2 kg, minus 400g fett = 1.6 kg opp. Men who cares om det liksom. Muskelmasse vil vi ha, og vi sier gjerne hadet til for mye fett, ikke sant? :) )
Det høres ut som mine start-problemer. Jeg begynte for én måned siden, og gikk ned to kilo den første uka. Så rørte ikke vekten på seg på tre uker, men midjen ble 7 cm mindre. Nå 4-5 uker etter, har endelig vekten begynt å røre på seg. Det var litt skuffende å ikke se vekten gå nedover, men nå har jeg igjen for å ikke være altfor utålmodig.
[size=1][/size]
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.