Leser til stadighet at flere bestiller lavkarbomat på nettet både fra norske og utenlanske sider, vet ikke om dette er gjort før men hva med å samle linker til butikker du anbefaler!
Har sluttet å bestille/kjøpe "lavkarbomat" - det er så vannvittig mye av dårlig kvalitet. Det eneste jeg kan anbefale er Mama Lupes low carb tortillas som kan bstilles på [url]www.dialife.dk[/url] (joda de sender til Norge, men du må maile dem, kan ikke bestille på nett).
Isteden for bli avhengig av kunstige lavkarbo produkter anbefaler jeg å bli vant til å lage naturlig, ren mat - uten alle de kunstige stoffene. Det har du mye mer igjen for senere,
Du har så rett så rett! Ordla meg kanskje litt dumt, men bor på et bittelite sted så her finnes en dårlig helsekost, så kommer nok til å bestille en del på nett. Så har kjøpt johanneskernebrødmel, stevia, cocos os.v, så det er vell nettbutikker med de type varer jeg egentlig ser etter.
Dytter denne tråden opp fra de døde... Etter å ha begynt å handle på helsekost, ser jeg at det er gaaaaaaaaaanske dyrt. Er det noe nettsted det går ann å bestille fra som er litt rimerligere?
Det er nok ikke sikkert at du finner billigere helsekost på nettet.
Du kan jo sjekke ut [url="www.lavkarbo-torget.no"]www.lavkarbo-torget.no[/url] de tror jeg har ganske mye.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.