< Tilbake til oversikten

Lavkarbomat -hvor bestiller du din mat?

hegekat sa for siden:

Hallo!

Leser til stadighet at flere bestiller lavkarbomat på nettet både fra norske og utenlanske sider, vet ikke om dette er gjort før men hva med å samle linker til butikker du anbefaler!

Jeg har kun prøvd norske: www.kinsarvik.no

Nille sa for siden:

Har sluttet å bestille/kjøpe "lavkarbomat" - det er så vannvittig mye av dårlig kvalitet. Det eneste jeg kan anbefale er Mama Lupes low carb tortillas som kan bstilles på [url]www.dialife.dk[/url] (joda de sender til Norge, men du må maile dem, kan ikke bestille på nett).

Isteden for bli avhengig av kunstige lavkarbo produkter anbefaler jeg å bli vant til å lage naturlig, ren mat - uten alle de kunstige stoffene. Det har du mye mer igjen for senere,

hegekat sa for siden:

Du har så rett så rett! Ordla meg kanskje litt dumt, men bor på et bittelite sted så her finnes en dårlig helsekost, så kommer nok til å bestille en del på nett. Så har kjøpt johanneskernebrødmel, stevia, cocos os.v, så det er vell nettbutikker med de type varer jeg egentlig ser etter.

sirib sa for siden:

Dytter denne tråden opp fra de døde... Etter å ha begynt å handle på helsekost, ser jeg at det er gaaaaaaaaaanske dyrt. Er det noe nettsted det går ann å bestille fra som er litt rimerligere?

Falco sa for siden:

Det er nok ikke sikkert at du finner billigere helsekost på nettet.
Du kan jo sjekke ut [url="www.lavkarbo-torget.no"]www.lavkarbo-torget.no[/url] de tror jeg har ganske mye.

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.