jeg lurer på om ketolyse er noe for meg...er ikke fryktelig overvektig men har 10 kilo som jeg gjerne skulle blitt kvitt...har prøvd dette no i nesten tre uker men syns ikke det er så veldig stor framgang....er det slik at det virker dårligere for folk som ikke har mere enn ti kilo å miste???
lurer fælt på dette-.....
vil legge til at jeg merker posetive ting som har skjedd med kroppen etter å ha begynt på denne kuren..ikke søthunger for eks og har slutta me pepsi max..
takker for alle innspill..:) :) :)
ticeren min er feil bare for å si det ...får ikke til å forandre den..er 2 kg tyngre enn den sier
Om du føler deg komfortabel med kostholdet kan det kanskje være en ide å plusse på med karber. Det er mange som får fart på vekttapet når de legger til !
Gå sakte oppover, 5 karber pr uke. Da venner kroppen seg til øket karbenivå
er veldig fornøyd med kostholdet og har ingen problemer med å holde meg til de matvarene jeg kan spise...liker ikke brød alikevel og er ikke begeistret for ris eller poteter..så man kan vel si at dette er mitt drømmekosthold...lurer på å prøve en måneds tid til på 15 karb om dagen...bli litt flinkere til å sette sammen kostholdet riktig..se om dette kan få meg ned i vekt...
Har du målt deg i tilegg til vekt?
CM kan jo forsvinne selv om vekten står stille.
Jeg stod stille i 3uker, men likevel så forsant 23cm på kroppen min. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.