< Tilbake til oversikten

Hei!

Murmeline sa for siden:

Jeg er helt ny her inne, regga meg i går. Har smugtittet litt på dere før jeg regga meg.
Jeg skal snart starte på ketolysekuren og håper at den svarer til forventningene. Jeg er lei av å prøve slankekurer hvor man skal spise minst mulig og hvor man legger på seg mest mulig etterpå. Ketolysekuren ser veldig spennende ut og jeg gleder meg til å prøve.
Vekta har nå kommet over 100 :_oy: og målet er i utgangspunktet ned til 70 kg. Håper jeg kan få litt inspriasjon og hjelp av dere her inne som har litt erfaring med denne kuren.

rolly sa for siden:

hei
er også ny her inne og skal begynne på ketolyse kuren i morgen
vi kan jo slanke oss i lag?har vært å lest en del her inne og andre plasser
veier også masse skal ned 30 kg men er glad hvis jeg får til 15 kg
klemm rolly

Gerd sa for siden:

Heisann begge to og velkommen hit :)

Ketolysekuren er helt topp, anbefaler den virkelig :D

Det viktigste er å lese boka, og følge den trofast. Da oppnås resultatene best :)

Kjempemasse lykke til. :heia:

Det er lurt å veie seg før dere starter, og måle cm i tillegg. Lag dere en bok der dere skriver ned sånt. Og maten dere spiser.
Ta gjerne bilder av dere selv også. (Angrer selv på at jeg ikke gjorde det). Dette er ting som kan være motiverende å finne tilbake utover kuren :)

LilleRosin sa for siden:

Velkommen hit begge to. :)

Tussi jenta sa for siden:

Velkommen hit!!

Er ny her jeg og, starta så smått på torsdag.
Venter på boka, men tenkte og prøve så godt jeg kan i mellomtiden.

Veldig spent på hvordan det her kommer til og fungere.

rolly sa for siden:

Gerd
har kjøpt boka jeg men skjønner ikke så veldig mye av den da
hva spiser du i løpet av en dag sånn ca?

Gerd sa for siden:

Hva er det du ikke skjønner av boka da?
[color=darkgreen][/color]
Ligger ukeplaner som vedlegg i journalen min og det står også hva jeg har spist hver dag der :) bare se der :)

Monen sa for siden:

Velkommen hit :-)

Villemo sa for siden:

Hei og velkommen!

Jeg er nokså ny jeg også, da jeg begynte på mandag. Altså nesten en uke siden, og jeg er veldig fornøyd til nå. Har tatt av 3,5 kilo, og det er en god begynnelse. Jeg er sikker på at dette er den rette kuren. Men sannelig; jeg har en laaang vei å gå. Skal ned til sammen minst 60 kilo til. Yikes! (har tatt av 26 før dette)
Masse lykke til Mumeline og Rolly også som var ny. Dette skal gå så bra vet dere!

Villemo :-)

Torkil sa for siden:

Hei
og hjertelig

Her får dere svar på det meste, mange er veldig flinke. Jeg er innom når tiden tillater det.

Lykke til alle tre og alle dere andre som har bestemt seg for et nytt og lettere liv.

Vennlig Hilsen
Torkil :)

Murmeline sa for siden:

Gøy å se at det er flere ferskiser her ;) Sammen skal vi bli slanke alle sammen :ja: Får se om jeg ikke får startet meg en slankedagbok når jeg starter kuren. Så nå er det bare å vente på bok og piller så er det bare å begynne planleggingen. Det jeg "frykter" litt er at jeg må bruke mere tid på å lage mat mens jeg er på kur. Men det er vel bare å planlegge godt nok i overgangsfasen.

nettan sa for siden:

hei jeg har bare holdt på i 14 dager så jeg anser meg som "ny"
VI GÅR I SLANKERE TID I MØTE:d:d:d:d

Murmeline sa for siden:

Bruker du mere tid på matlaging nå enn tidligere?

JenJen sa for siden:

Jeg må bare legge til en ting her. Jeg har aldri vært spesielt glad i å lage mat, og så det mest som bortkasta tid.. Men nå gleder jeg meg faktisk til å stå på kjøkkenet og røre i grytene, dessuten syns jeg at rettene går mye fortere å lage enn "vanlig mat". Jeg tror du vil bli positivt overrasket :)

Chia sa for siden:

Ja! Har aldri vært noe glad i å lage mat jeg... Men kan jo ikke kjøpe noenting ferdig lengre, så nå må jeg både koke og bake... og det er ikke så ille som jeg hadde trodd...:)

Jeg er også ny! Starta på onsdag, fikk boka på fredag og har allerede gått ned 3 kilo! (...men det vet jeg ikke enda altså... har jo ikke veiedag før i morra... kremt...)

nettan sa for siden:

hei, jeg bruker ikke mere tid nå på og lage mat.. jeg spiser skjeldnere og er ikke så fokusert på mat lenger. syns maten er god og grei og lage,

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.