Jeg har nå gått hver dag siden jeg begynte for over en uke siden 1 times trilletur med barnevogn.
Så lurer jeg... til vanlig så føler jeg bestandig at formen blir bedre etter en 2-3 dager..bakkene blir ikke så tunge lengre.
men nå er hver bakke ett sabla slit... blir så sliten i leggene... er akkurat som de streiker...
Tror at hver dag skal bli bedre...men bakkene er fremdeles tunge.
Er det noe spesielt med ketolyse det eller?
Og som jeg svetter..før så svetta jeg ikke halvparten av hva jeg gjør nå.. må dusje hver gang etter en tur jeg. Men det er bare positivt..da går det litt fett av...forhåpentligvis.:D
Hei
Vi har to typer brennstoff Fett (eller ketoner) og sukker. Sukker brukes ved kraftanstrengelser, fett (eller ketoner i ketose) frigir ikke så raskt energi.
Derfor må man bare trene moderat i ketose, ellers går man trøtt. Det merkes godt i lange bakker.
Heldigvis er det den moderate fysiske aktivitet som forbrenner fett.
Etter noen uker kommer formen tilbake, selvfølgelig hjelper det på at det er noen kilo færre å trekke opp bakkene.......
Ved pause i kuren eller avsluttet kur, har man dobbel effekt: Bedre form og færre kilo å slepe opp bakkene.
Jeg tror ganske bestemt at jeg kan takke denne kuren for vellykket fjelltur i sommer.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.