< Tilbake til oversikten

Man tåler faktisk ikke så mye alkohol

AltforStor sa for siden:

hehehhe.... kniiiissssss... hihi

Jaja, jeg er i ketose og er lykkelig med det! Og det er ganske billif med tanke på alkoholen også:p

Er så deilig å kunne drikke vin med GOD samvittighet!
Klarer ikke skryte nok av denne kuren!!!! (så langt hvertfall)
:cool:

Chia sa for siden:

Hihi! :) Kleiser tastaturet når du er brisen? Siden det har blitt "billif" å drikke? Hihi!!:) Kos deg! :full:

Brimstone sa for siden:

Ketosefylla er ubetalelig. Et glass vin og jeg er på en snurr :p

Multi sa for siden:

Helt enig.
Trenger bare 1 galss vin og 2 liter vann for å ha det gøy...

Tusta85 sa for siden:

Jeg ville nok ikke kost meg med veldig god samvittighet jeg da.
Når man drikker alkohol så forbrenner kroppen alkoholen framfor fettet.

Monen sa for siden:

Men det er likevel lov å kose seg innimellom selvom man slanker seg!
Har ikke drukket alkohol så lenge jeg har vært på kuren selv, men jeg drikker vanligvis lite alkohol.
Så lenge man ikke drikker hver helg er det nok inegn fare selvom kroppen må forbrenne alkoholen først.

Smula sa for siden:

Enig med Tusta her - tror kanskje dere har misforstått litt hvis dere tror det inngår i kuren at man kan drikke seg fjollete jevnlig...

Fikk litt inntrykk av at det var det som var hensiktene med tråden her, selv om det sannsynligvis (og forhåpentligvis) ikke var det...

Nille sa for siden:

Nei man kan ikke tillate seg å drikke seg full jevnlig. Et glass vin i ny og ne skader ikke, men ikke hver helg. Og ikke de første 4 ukene sier Torkil.

Vær også OBS på at mange ikke tåler det engang uten at vekttapet stopper opp.
Så har man valget da. Å klare å ha det gøy og kose seg uten alkohol eller ha et optimalt vekttap....;)

Monen sa for siden:

Vil bare presisiere at jeg snakket om å drikke litt alkohol en sjelden gang. Absolutt ikke hver helg!

Hedda:) sa for siden:

Jeg tok en drink ute med jobben i går og merket det godt etter én drink! Helt utrolig, jeg pleier å tåle mye. :lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.