< Tilbake til oversikten

Redd jeg kommer til å sprekke ...

Babalotta sa for siden:

Hatt ei jævlig helg. Mista veninna mi (selvmord etter et liv som psykisk syk), og sammen med snørr og tårer kom også ei lita influensa. Makter så vidt å stå på beina. Og kjenner det er et ork å tenke på mat. Kjenner for å bare ta meg en banan for å få i meg noe som helst. Og jeg som var så flink på fredag, kjøpte kokosa og kelp og greier.

Hvor mye taper jeg om jeg går ut av ketose til jeg er meg selv igjen? Jeg har jo ikke gått ned særlig (2kg) på 6 uker. Akkurat driter jeg i kg mine, men kynisk som jeg er tenker jeg jo på mat midt oppi alt. Men klarer ikke lage noe.

Distrea sa for siden:

La nå ikke slankemonsteret ta overhånd. Det er annet å jobbe med for deg i en sådan stund, lytt til det isteden.

:klem:

Gerd sa for siden:

Oj.. Sånt er for jæ**** (unnskyld utrykket) Kondolerer.:klem:
[color=darkgreen][/color]

[color=darkgreen][/color]
Men nå skal ikke du tenke slanking syns jeg... Prøv bare å unngå de største karbobombene. Kom heller sterkere tilbake til kuren når du er klar for det :klem:

Trolljenta sa for siden:

Kondulerer :klem:

Jeg tror jeg ville levd på nøtter, barer, proteinshaker og poser med kyllingvinger til jeg var meg selv igjen

Chia sa for siden:

Så utrolig leit å lese! Legg slankinga litt fra deg, du... Og ta vare på deg selv og de andre som trenger deg i steden... :klem:

Kokosbolla :o) sa for siden:

Kondolerer !! Så trist å høre at du har mista venninna di.
Det tar vel ikke mer enn noen dager før du er i ketose igjen - så bruk heller tida til å bearbeide sorgen din. Kroppen din går vel igjennom nok nå.
Og selvfølgelig må man ha mat og ikke ha dårlig samvittighet for du tenker på mat :o)

Sender deg en trøsteklem og håper det hjelper litt......

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.