< Tilbake til oversikten

Hvor mange har smak, hetetokter osv?

tullann sa for siden:

har ikke merka så mye til hetetokter, bare 1 gang jeg fikk en sånn bølge gjennom kroppen. Kjentes ut som hele kroppen rødma.

Smaken jeg hadde i munnen, og belegget på tenna er ikke så ille lengre. hehe... rart å spørre, men er det et dårlig tegn. Isåfall... kom tilbake du dårlige ånde.. kom tilbake!!!:p :rolleyes:

Kokosbolla :o) sa for siden:

Jeg har mista alle mine symptomer og er ute av ketose.
Vet ikke om man skal ha slikt hele tiden...

Tusta85 sa for siden:

Hetetokter har jeg masse av.
Dårlig ånde eller belegg har jeg ikke hatt.

Jeg måler ikke med ketostix om jeg er i ketose, jeg spiser det jeg har lov til å spise. Jeg ble altfor opphengt i ketostixen, og ketosen. Nå ser jeg det på vekta 1gang i uka og merker det på klærne at jeg går ned.

Kokosbolla :o) sa for siden:

Forresten ja - fordi om jeg har mista symptomene mine så har jeg merket det på en dongeribukse jeg bruker, som er en mammabukse kremt krem.
Det er jo strikk på sidene som jeg har strammet til maks og må bruke belte ellers sklir den av. Men i det siste har jeg merket at buksa har blitt løsere rundt lårene også !! Så jeg går tydeligvis ned i cm enda vekta står bom stille. Har enda ikke målt meg....men buksa blir mer og mer løs og det er en herlig følelse.....
Kanskje koste på meg en skikkelig bukse enda jeg skal ned i vekt....

MizzEve sa for siden:

Har hatt hetetokter siden mandag. En natt var det så voldsomt at jeg var kliss våt av svette da jeg våknet :rolleyes:
Men det virker som det har roet seg litt mer nå. Er fortsatt varm, men svetter ikke så gale. :)

olli sa for siden:

Jeg har svettet noe inninatta!! Skikkelig klam og varm hver dag den 1-1,5 uka. Det har gitt seg nå, etter ca 2 uker. Men jeg har ikke hatt noe veldig utslag på ketostix..vet ikke om det har slått ut i det hele tatt. de blir litt gyllen beige.. noen som vet? Men har gått ned 2 kg.

Ellers vil jeg spørre om noen kan fortelle meg hvordan jeg kan legge inn mitt eget innlegg??? Jeg får bare svart på andres!! Og hvordan hente tilbake innlegg som ikke lenger er på forside lista????? På forhånd takk:)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.