< Tilbake til oversikten

Ned-ned-ned av Levi Henriksen

#1

MHM sa for siden:

Denne novellesamlingen har jeg lest i dag. Forfatterens andre bok. Jeg har ikke lest den første, men han skrev tidligere fast i en spalte i lokalavisen, som jeg leste med stor glede. Han skriver så bra! Absolutt en bok å anbefale. Jeg synes ofte ikke noe om noveller, fordi slutten skal være så sær. Men dette er underfundige, artige, triste, morsomme og erotiske fortellinger. Alle om ulike personer med tilknytning til samme bygd, men alle novellene er enkeltstående. Og med fin slutt på alle historiene (ikke nødvendigvis lykkelig slutt, men ORDENTELIG slutt, som man skjønner noe av).


#2

Anne sa for siden:

Har lest litt av Levi jeg og. Og tror sikkert det er en sambo her som kan tenke seg å lese den...Takk


#3

guro sa for siden:

Jeg bor i Magerdalen jeg!


#4

MHM sa for siden:

Stakkars deg....:p Han skriver om Skogli, er det et fiktivt eller virkelig sted?

#5

guro sa for siden:

I avisen skrev han om Magerdalen som er et faktisk kallenavn på stedet jeg bor, som kan omskreves til Skogli - om skogen består av Gran. Barndomshjemmet hans ligger et steinkast herfra.

Han kommer med sin første roman nå i høst, i Bokklubben nye bøker - tror jeg det var.

Jeg har ikke lest annet en aviseepistlene, som var veldig bra. Må nok lese bøken også nå skjønner jeg.

Er valg av boktittler også endel av selvsuggesjonen, MHM? Du er så gjennomført altså!


#6

MHM sa for siden:

He-he! Har faktisk ikke tenkt på det slik....

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.