< Tilbake til oversikten

Kan man spise så mye man vil?

AltforStor sa for siden:

Av alt annet enn karbohydrater da selvfølgelig.

Går det ann å spise for MYE fett,ost,brus,smør,rømme,osv...

Gerd sa for siden:

hei.

Jeg syns ikke det går an å få i seg for mye. Det regulerer seg selv. Blir fortere mett og porsjonene blir mindre etter ei stund. (Ble det hos meg i vertfall ) :)

Siljevanilje sa for siden:

man skal spise seg mett, hverken mer eller mindre.

men ja, vi som bl.a. går på ketolyse eller atkins spiser alt som har lite karbohydrater i seg.

det er jo det som er det beste, pasta, ris, potet og brød smaker jo egentlig ikke noe uansett.

AltforStor sa for siden:

Oki. Er sikkert nybegynneren i meg som redd for fett:p

Gerd sa for siden:

Det går seg til ;)

AltforStor sa for siden:

Jeg håper det;)
Er litt uvant å dytte i seg feite sauser, spise stekt ost og bacon.

Huldr sa for siden:

Brus er det nok en fordel å få i seg så lite som mulig av :)

Gerd sa for siden:

Ja det er det i begynnelsen, det hendte jeg såg lenge på maten og lurte på om dette virkelig skulle hjelpe :eek:
[color=darkgreen][/color]
Og JA det gjorde det :D

AltforStor sa for siden:

:eek:

haha, jeg kjenner meg igjen! Presser det i meg mot min vilje, for det er en stemme i hodet som sier nei til fett!!! hehe

Godt å høre det hjelper da. Også er jeg litt bekymret for å gjøre det helt feil, for da har den jo motsatt effekt:eek:

Gerd sa for siden:

Les boka godt, og bruk den flittig så kommer dette til å gå rette vegen. :D Og still spørsmål viss det er noe du lurer på :)

tullann sa for siden:

jeg også er livredd for å gjøre feil. så blir jeg feta opp istede.

AltforStor sa for siden:

jeg har ikke fått boka enda, men ser på web kurs da;)
Og lærte mye av det. Men jeg kan jo stikke på bibloteket å lese i boka og notere litt så lenge:) fram til jeg får den

Gerd sa for siden:

Det er bare en følelse man får i begynnelsen når man spiser masse fett. Det er fordi vi har blitt "hjernevaska" om lite fett i alle år...

Det er lurt ja. Har kurset på dvd, jeg... Nyttig den og. Men nå har jeg lånt den bort. Men boka mi får ingen låne , den er blitt min bibel..;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.