er det noen som vet om det er greit å spise kjøttdeig når man går på ketolyse?? åsså en ting til...krydder...er dette noe lurt å spise? klarer ikke tam mat må nesten ha litt krydder...
Enig, har helt dilla på tacosalat. Tror jeg spiser det ca en gang i uka.
Ikke noe problem å spise uten tortilla eller skjell når man kan bare pøse på dobblet med rømme og ost! :p
Karbonadedeig har ca. 7% fett, kjøttdeig ca. 14%. Familiedeigen er enda fetere enn kjøttdeigen.
Synes forresten at ordet familiedeig er helt grusomt, eller er det bare meg som har stygg fantasi? Hvis det er kylling i kyllingkjøttdeig og lammekjøtt i lammekjøttdeig. Hva er det da i familiedeig, hele familier?
Hahaha...om ikke mine tanker hadde gått i den retningen før, gjør de det i alle fall nå :D - herlig morbid er det nå uansett.
Men fra spøk til revolver; med hensyn til det at vann bindes i kroppen (i forb. med salt/krydder) har dette noe å si i forhold til kuren? Altså, hvor 'farlig' er det? Jeg skjønner jo at det kan gi noe ekstra vekt - men det vil jo vel være noe man kan 'tørke ut' etter hvert.
Enlighten me please!
Kjøttdeig skal ikke inneholde karber, da er det ikke deig, men farse og da tilsatt ting man ikke skal ha på ketolyse;)
Og i tilfelle du ikke visste det var denne tråden 3 år gammel;)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.