det her med 4 måltider per dag er litt vanskelig å få til. For det første har jeg lite matlyst, men det er nå så. Men så er jeg i full sving hele dagen med en liten en og barnehagestart osvosv at jeg rett og slett glemmer å spise noe helt til middagen. Så da blir det liksom det ene måltid per dag. Har prøvd å lage mat klar dagen i forveien, men den blir bare liggende i kjøleskapet helt til kvelds :rolleyes:
Jeg vil tørre å si at spis når du er sulten. Så lenge du får i deg 15-20 karber om dagen.
Tror dette kommer til å regulere seg, og du vil merke at kroppen vil ha mat etterhvert.
Jeg spiser 3-4 måltider om dagen. Har en og annen gang (veeeeldig sjelden) vært nede i 2.
hehe når du har en aktiv krabat alene da har man ikke mye tid til overs til å tenke på mat :rulleøyne Da gidder jeg ikke stresse med den maten riktig ennå, blir sikkert bedre når hverdagen starter opp igjen og jeg kan kjedespise litt :o
Spis når du er sulten, ikke når klokka sier du bør spise. Noen dager kommer jeg opp i 4 måltider... hvis du kan regne litt ost som et måltid. Andre dager spiser jeg bare 2 ganger. Jeg lytter til kroppen min istedenfor å spise det som er vedtatt og det funker for meg :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.