nettan sa for siden:
jeg har spist litt salt, mør pølse og salami pølse
Vekkta står bom stille..vet jo at salt binder vann men fettet forsvinn vel fordi??
steike uttolmodig:p
Skulle helst gått ned 20 kilo på en uke :D :D :D
nettan sa for siden:
jeg har spist litt salt, mør pølse og salami pølse
Vekkta står bom stille..vet jo at salt binder vann men fettet forsvinn vel fordi??
steike uttolmodig:p
Skulle helst gått ned 20 kilo på en uke :D :D :D
Gerd sa for siden:
Forandringer skjer selv om vekta går ned. Mål cm i tillegg til vekta, så vil du se det.
Kroppen trenger vann for å skylle ut fettet. Og salt binder vann. Da vil jeg tro at den skyller ut mindre fett også.
Når jeg har spist spekemat og annen salt mat, passer jeg på å få i meg ekstra mye vann 1-2 dager etterpå. Da føler jeg det løsner :)
Gerd sa for siden:
Pst: Du har ikke gått på kuren mer enn 5-6 dager?
I boka står det at du ikke skal regne med vekttap 1. uka. men at største vekttapet kommer i uke 2 og 3.:)
nettan sa for siden:
lørdag har jeg holdt på i 2 uker og første uken ble jeg kvitt 4 kilo (vann sikkert:mad: ) denne andre uken må jeg si at ting har stått litt stille.. har spist mye salt mat så det er vel derfor:(. Jeg får slutte med det),
Gerd sa for siden:
Ja de første kiloene som forsvinner er vann og avfallsstoffer. Og så begynner fettet og forbrennes. Da går det litt saktere.
Kan nok være lurt å begrense saltinntaket ja. (Men det er jo så godt :o Elsker spekemat...)
Dette løsner fort skal du se :)
moinx sa for siden:
Spekemat er festbrems for meg.
Dropp det en stund, så ser du fort om det gir resultater!
Lykke til:)
nettan sa for siden:
takkes for svar:D
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.