MCT olja ble jeg dødsdårlig av, nesten krampe i magen uansett hvor lite jeg tok, mens cocosa kan jeg spise rett ut av glasset uten noen problemer i ettertid........:D
Laks, avokado, nakkekoteletter, kylling med skinn, fete sauser, smørstekte grønnsaker... Osv. Jeg har tilsatt smør/olje i all mat jeg lager. Olje på salaten, fete oster, rømme, fløte...
Har ikke hatt problem med å få i meg nok fett :)
Nå spiser jo jeg gjerne meierismør i store staver jeg da, så jeg har aldri hatt noen problemer med å få i meg nok fett. Og det kan jo også brukes til absolutt alt både kaldt og smeltet og til kjøtt, fisk, ost og vafler. Desidert min fettkilde nr 1! Ellers synes jeg majones er greit til både fisk og noen typer kjøtt og dessuten er jeg kjempeglad i avocado, og den er det jo nesten bare fett i.
Jeg har tilpasset oppskriften over en lengre periode, og sånn som jeg lager de nå inneholder de ca 1 g pr kokosbolle. Og det er inkludert sjokoladen! Kan vel nesten ikke kalles en utskeielse en gang. Sunt godteri blir det. :)
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.