moea sa for siden:
Fibra melet som er i butikkene nå, 100% fullkornsmel...er dette anbefalt på Fedon??
moea sa for siden:
Fibra melet som er i butikkene nå, 100% fullkornsmel...er dette anbefalt på Fedon??
moea sa for siden:
noen som hadde orka å svare meg...:o
moinx sa for siden:
Jeg er også litt nyskjerrig på dette.....
Nille sa for siden:
Nei, om du spør direkte om akkurat dette produktet, så har ikke Fedon anbefalt det. Men det behøver ikke bety at du ikke kan bruke det. Det er ikke alle nye produkter på markedet som blir plukket opp og testet av noen på dietten med en gang vet du !
Det er en del Fedon-kursledere her inne, men jeg tror de er på ferie.
Om du vil kan jeg flytte tråden til til under Fedon Lindberg kosthold. Kanskje det kommer flere svar da .....
moea sa for siden:
Ja takk kan godt flytte den:) Takk for svar:)
Nille sa for siden:
Sånn, da ligger den under Lindbergs. Så får vi håpe du får noen vettuge svar ! :)
Tussa sa for siden:
:dytter:
Iset sa for siden:
Send en mail til Lindberg (www.drlindbergs.no) så får du et sikkert svar. Jeg har gjort det mange ganger og pleier å få ganske raske og gode svar. :)
moea sa for siden:
dytt
Klara sa for siden:
Noen som har funnet ut av dette? Prøvde å søke i forumet, men fant ikke noe særlig (sikkert litt blind/blond som vanlig)?
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.