< Tilbake til oversikten

Hva kan man kose seg med?

MizzEve sa for siden:

Hva kan man egentlig kose seg med på ketolyse kuren med unntak av feit mat.. :confused:
Noen tips?

Chia sa for siden:

Hei! Må understreke at jeg ikke har så greie på dette enda, men jeg har kjøt flere nett med de der små babybel-ostene. De som er paket inn i voks vettu!? De er super-gode som snacks :D (spiser de uten tilbehør) og det står at det er null karbohydrater...

nellie sa for siden:

Koser meg med maten jeg! Spesielt bacon og kyllingvinger.
mmmm
og husholdsost fra sverige da! namnam

Gerd sa for siden:

Koser meg med maten jeg også.

Ja den osten er nammis:D

Gammeldags fleskesvor er fint å spise litt av..
Lage egne ostechips (høvle ost, kutt i litt mindre biter, ha på krydder etter valg, stekes i ovnen på 200 grader til de begynner å bli brune i kantene)

Chia sa for siden:

Dæsken! Inspirert av Gerds forslag om å spise fleskesvor gikk jeg inn og kikka på "snacks" i den der næringsoversikten på forsia her. Og der sto det svart på hvitt: "Baconcrisp 0,2 karbohydrater pr. 100 gram"

Betyr det at jeg kan spise baconcrisp på Ketolyse-kuren???
I så fall er alle mine drømmer innfridd! Baconcrisp er jo like godt som potetgull og sjokolade til sammen! Håper noen med oversikt kan svare...
Venter i håpefull spenning!!! :blinke:

Gerd sa for siden:

Ja, fleskesvor kan man spise på kuren. Et lite tips: Det inneholder en del salt, og salt binder jo vann i kroppen. Så det er ikke det beste å ha i seg dagene før veiing :) Men godt , det er det, ja:D

Torkil sa for siden:

Hei
en spaseretur i solskinn, boblebad med kjæresten, en god bok, en tur til aromaterapi, krabbefiske med barna, .........Åhh du mente det man kommer i munnen. :o

Ostechips, - enkelt og mettende. Oppskrift finner du med søkemotoren.

Vennlig Hilsen
Torkil

Siljevanilje sa for siden:

haha, nå tenkte jeg veldig skittent :cool: :o

men mye proteiner da ;)

MizzEve sa for siden:

Hehe, ingen kjæreste og barnet er for lite til krabbefiske ennå :cool:
Ostechips har jeg spist mye av, kan nesten bli for mye av det kjenner jeg :D

Kunne tenke meg noe søtt?
Sjokoladen hvisker søte ord i øret mitt hver gang jeg åpner kjøleskapsdøren. Og på butikken i dag ble jeg nesten angrepet av en haug med yoghurt nøtter :eek:

Viclin sa for siden:

Lag sjokolademoussen som det står oppskrift på i Ketolyseboka. Den har jeg laget og den er veldig god.

Gerd sa for siden:

Mørk sjokolade. 70 eller 86% :)

Smula sa for siden:

Ja, de youghurtnøttene er kjempeskumle... lagt merke til at de bare står på hylla og vinker til deg...?

Har du forsøkt geleene/vaniljesausen til Heistad?

MizzEve sa for siden:

Har ikke boka, men hvis du gidder må du gjeeeerne skrive den inn :D

tullann sa for siden:

søt suget forsvinner den tuppa. Har ikke lyst på sjokolade jeg. Og det kommer fra en sjokoman ut av den vide verden. Hadde med dattra til byen idag, hun fikk seg en troika . (halve) Den andre halv delen lå på dash bordet av bilen da vi kjørte hjem. Frista ikke. Ække det herlig.......

fantastisk...

Brimstone sa for siden:

:lol::lol::lol:

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.