< Tilbake til oversikten

Ketolysetabletter

Bell sa for siden:

Hei!
Jeg lurer på om ketolysetablettene er nødvendige for å gå ned/for at kroppen skal ha det greit?
Jeg har ikke søtsug,og bortsett fra å bli inni granskauen svimmel innimellom,har jeg det greit. Har gått snart 3 uker på kuren uten tablettene. Gått ned 6 kg,men har "noen" igjen....

Jobber i barnehage,men har vært i permisjon fram til nå. Hva skal jeg spise mens ungene og de andre ansatte spiser brød osv,tro?
De henger seg jo veldig opp i ting som er litt forskjellig fra det "vanlige", og jeg vil helst unngå at barna nekter å spise brød,og vil spise masse pålegg bare fordi jeg gjør det.... (Da tenker jeg jeg får høre det både av styrer og foreldre...).

Gerd sa for siden:

Hei.

Ketolysetablettene er laget for å tilføre kroppen en del næringsstoffer som vi kan mangle under kuren. Og for å unngå leggkramper osv... Men dette står veldig godt forklart i boka.
Noen går lettere ned i vekt når de bruker de.
Du kan bake brødet som er oppskrift på i boka. Det er veldig godt.

:)

Georgine sa for siden:

Som forslag til matpakka kan du jo f.eks legge en omelett på en skive nabobrød. Ellers kan du si du har rester fra middagen ;)

Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.