her gikk det jo så fint. Har ikke fått i meg for mye karber, heller for lite, og da jeg veide meg idag var jeg plutselig 0.9 kilo tyngre enn forrige uke!!!!!!
Shit.. Hva har jeg gjort galt mon tro. Kjente det faktisk på kroppen. Har vært tung i kroppen, uten energi og har ikke "bommelomma" på evigheter.
Ikke har jeg spist mye fløte heller. bruker sukketter i teen min, men det måååå man jo om man skal få i seg te. Eller?
åhh... demotiverende. har ikke gått ne mye på måla heller..
Min dagsmeny:
Frokost: 2 egg og 4 strimler bacon paprika agurk og issalat, eller ommelett av 2 egg med skinke i.
lunsj: ofte salat, med feks rester fra middagen. eks kylling, feta ost, 2 ss rømme med pepper på'
middag: alternativer: kylling, løvbit, egg,/ alltid 100 gram grønnsaker, noen ganger saus. dette stekes i raps olje eller tine meierismør. ( spiser det familien spiser, bortsett fra potetene osv.
kvelds: rester av middag eller frokostpannekaker, eller salat.
Når jeg spiser blir jeg så fort mett, er så mektig mat. men føler meg sulten igjen etter 2 timer. Føler at magen er tom hele tia. Er det feil kanskje?
Kanskje jeg burde ta mere protein shake. Har ikke gjort det i det siste.
Håper noen ser menyen min, og kan si hva som er feil
Tenker en god bommelomtur vil fjerne det meste av det du har gått opp jeg :D Om du ikke har vært på do på evigheter er det ganske imponerende hva man presterer når man endelig tar en tur.
Ellers så er det jo slik at man ofte binder vann og går opp litt når man venter tante.. Har du sjekket kalenderen?
Kan det hende du venter "tante rød "på besøk?
Jeg merker iallefall det på vekten, kan gå opp 2 kg like før utbrudd,
men det er vann som forsvinner igjen på et par dager.
En annen ting er, at jeg går faktisk opp hvis jeg spiser for lite mat
også,da virker det som kroppen tviholder på det den får.
Så kjedelig da! Skjønner frustrasjonen din. Håper det bare var ett lite hopp som fort går ned igjen. Har i hvertfall merket på meg selv at vekten svinger noe veldig. På fredag hadde jeg plutselig gått opp 2 kg, men på mandag hadde de forsvunnet igjen. :rolleyes:
du sier du skal ha mensen i slutten av mnd , da tipper jeg du har eggløsning i disse dager. :confused:
Min erfaring er at jeg samler vann rundt denne tiden , merker det svært godt på mageomkretsen min i allefall ! :mad:
går over om noen dager.:)
hmmm....oppmuntrende!!Kanskje det ja. Håper det. Gir meg jo ikke uansett. skal sette opp hva jeg spiser på en dag så får dere se, men akkurat nå kaller lillegull som ligger på gulvet og leker.. hihi
Hei
Siden du raskt blir sulten (etter to timer) mistenker jeg at maten inneholder litt lite fett. Ikke ta proteinshake, da blir det lett for mye protein i løpet av dagen.
Se på "min" kurve i "slank med ketolysekuren" den er heller ikke snorrett, jeg tror en del har trøstet seg med det, og det endte jo opp med 29 kilo.
Personlig tror jeg manglende bommelom er synderen. Kjenner meg igjen i hvordan du beskriver det. Og Bommelom tar plass vet du, gikk en gang i over en uke uten å få gjort noe, og alle klærne mine begynte å stramme igjen. Så en morgen vant jeg VM i bommelom (type tom fra nakken og ned) og alle cm jeg trodde jeg hadde gått på meg var borte og klærne mine passa igjen. Så synderen for meg var mangel på bommelom. Følte meg nesten som jeg svevde etterpå. (Og hadde innmari vondt i rompa, men det var verdt det :o )
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling.
Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.