jeef-micro sa for siden:
Lavkarbo rusbrus :D noen som vet karbeinnholdet i den??
jeef-micro sa for siden:
Lavkarbo rusbrus :D noen som vet karbeinnholdet i den??
Distrea sa for siden:
forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14170&highlight=vikingfjord
her finner du svar:)
Lemen sa for siden:
Den har ingen karber! :D
(forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=14170&highlight=vikingfjord)
jeef-micro sa for siden:
thanx folkens :D utrolig hva man vet her inne :) og nå vet i allefall jeg hva jeg skal drikke på neste fest :p
Distrea sa for siden:
Bare pass på at det ikke blir for mange :_plystre: :flau:
:full:
jeef-micro sa for siden:
:lol: straffer seg vel dagen derpå ja :p
LilleRosin sa for siden:
Den er veldig god! :D
Robyn sa for siden:
Syns den var alt for søt jeg... :(
reidun50 sa for siden:
Mmmm..:o
Bell sa for siden:
Hvor får man kjøpt denne?? Skal på festival i helga,og dette er noe jeg kunne tenkt meg å ta med! :full: (i tillegg til regntøy..... )
Distrea sa for siden:
matbutikken :) enklere kan det jo ikke bli:p
Lemen sa for siden:
Heromkring så selges det ikke rusbrus i matbutikkene, så det er ikke like enkelt for alle å få tak i. ;)
moinx sa for siden:
Polet har vel?
Lemen sa for siden:
Nei, på polet her har de ikke det. (Trodde det generelt ikke er rusbrus på polet lenger siden alkoholprosenten har gått ned, og rusbrusen derfor selges i butikkene.)
Vi hadde tidligere ølutsalg som solgte rusbrus, men så ble det nedlagt fordi vi fikk ølsalg i butikkene for ca 3-4 år siden. Frp innførte ølsalg, og KrF kjøpslo med å lage en avtale om at rusbrus ikke skulle selges... Så her må vi kjøre en time-halvannen for å kjøpe rusbrus. :rolleyes:
moinx sa for siden:
Men da kan du vel be butikken bestille til deg? De har det i sortimentet sitt, og dermed tilgang...Bør ikke være noe problem.
lokkebiff sa for siden:
Moinx: Nå må du fortelle hva som kan skje dersom en inntar Vikingfjord, i ketose, når det er lenge siden en har drukket....:lol:
Tusta85 sa for siden:
Kiwi har det hvertfall i sortemanget sitt.
moinx sa for siden:
:_plystre: ingenting vel........
Lemen sa for siden:
Takk for tips, det har jeg ikke tenkt på går an. :)
Tuppen sa for siden:
lemen : sliter du også med dette?? matbutikkene her heller har ikke... er dette noe sunnmøre har startet med eller?? Måtte til ølutsalget for å få tak i lavkarbo vikingfjord.. også denne cideren uten sukker... men finner ikke karbo innhold på den... for jeg spurte de på ølutsalget : har dere noe sånn lavkarbo rusbrus.. ( passet godt på at jeg var alene!!) Da hadde de tre forskjellige.. ene var vikingfjord, grevens ( svart og grønn rutete boks) pærecider, og en musserende vin ( liiiiten flaske med FÆL smak)..... kjøpte to av alt... cideren er brukbar... men klart og tydelig var det vikingfjorden som falt i smak her i huset :D
LilleRosin sa for siden:
Hei Tuppen! Jeg kommer også fra en liten bygd utenfor Ålesund, men har bodd på Østlandet siden 1986, men jeg er ofte på Sunnmøre. Og da jeg var der i sommer så hadde de det på noen butikker. F.eks. IcaMaxi på Moa, Meny på Gåseide hadde det også. Men i bygda jeg kommer fra hadde de den ikke.
Lemen sa for siden:
Sliter er vel å ta litt hardt i. :p Men, skal kanskje prøve å gjøre sånn som Monix foreslo, å få en butikk til å bestille inn bare til meg, eller huske på å kjøpe inn neste gang jeg er på Moa. (De har forresten også sukkerfri tonic på Ica Maxi på Stormoa Syd.)
Var i Oslo i går, og drakk bla noen Vikingfjord Lavkarbo, og de falt absolutt i smak. :)
Viclin sa for siden:
De har ikke rusbrus i butikkene i Ørsta heller. Kun cider. Jeg skulle ha Smirnoff Ice der for noen måneder siden og angret på at jeg ikke tok med hjemmefra. For man måtte visst til Ålesund for å få det. Heldigvis hadde jeg med meg en vin i alle fall.
Viclin sa for siden:
Jeg så forresten disse Vikingfjordene på Meny i går. Der hadde de en grønn (tror jeg), en rød som het Bær og en blå det sto Lavkarbo på. Er det uten karber i alle tre, eller kun den blå?
LilleRosin sa for siden:
Det er kun i den blå det er uten karber.
Lavkarboforumet er i en flytteprosess, denne versjonen av Lavkarbo.no er fortsatt under utvikling. Hvis du vil svare i tråden, så kan du gjøre det her.